سریال

ساخت «داستان یک شهر» بعد از دو دهه، در حال اتمام

به گزارش ردکارپت فیلم:  تاکنون ۹۰ درصد از سریال «داستان یک شهر» در لوکیشن‌های مختلف استان تهران تصویربرداری شده است. فصل اول این سریال سال ۱۳۷۸، در ۲۶ قسمت پنجاه دقیقه‌ای، روی آنتن شبکه پنج سیما رفت.

«داستان یک شهر» به قلم پیمان عباسی، کارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه‌کنندگی فرشید محمودی روایت تازه‌ای را از تلاش ۲۶ ساله تیم برنامه‌سازی «در شهر» شبکه ۵ سیما به تصویر می‌کشد.

قصه از این‌جا شروع می‌شود که تیم جوان برنامه «در شهر» که برای خود اسم و رسمی به هم زده است با تماس مردمی راهی تهیه گزارشی از تخریب یک ساختمان بر اثر گودبرداری غیراصولی می‌شود و این شروع قصه‌ای ۲۶ قسمتی از تلاش برنامه «در شهر» برای رساندن مسائل و مشکلات مردم به گوش مسئولان است.

تاکنون ۹۰ درصد از این سریال در لوکیشن‌های مختلف استان تهران تصویربرداری شده و گروه تولیدکننده آن این روزها در مترو تهران مشغول ضبط هستند.

همزمان تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی در حال انجام است و به تازگی محمدرضا چراغعلی آهنگسازی این سریال را بر عهده گرفته است.

دانیال عبادی، علی دهکردی، هلیا امامی، یوسف مرادیان، امین ایمانی، ایرج نوذری، عزت‌الله رمضانی‌فر، بهزاد خداویسی، سروش جمشیدی، امیر دژاکام، نسرین بابایی، مریم کاظمی، ریحانه رضی، ایوب آقاخانی، فرزام ناظری، شقایق زمانی، علی آهنج، علیرضا مهران، رضا توکلی، پوراندخت مهیمن، فرشید زارعی‌فر، صحرا اسدالهی، دانیال ابراهیمی، رضا دودانگه، حسین عباسی، نیوشا مدبر، بهادر ابراهیمی و عاطفه جلالی تاکنون در این سریال ایفای نقش داشته‌اند.

سریال «داستان یک شهر» به سفارش گروه فیلم وسریال شبکه پنج سیما از تولیدات سیما فیلم است.

«داستان یک شهر»، نام سریالی به نویسندگی و کارگردانی اصغر فرهادی بود که فصل اول آن در سال ۱۳۷۸، در ۲۶ قسمت پنجاه دقیقه‌ای، روی آنتن شبکه پنج سیما رفت.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند