مه لقا باقری

روایت خواندنی جواد عزتی از آشنایی با همسرش مه لقا باقری

به گزارش ردکارپت فیلم: جواد عزتی چندی پیش در یک برنامه های تلویزیونی ماجرای آشنایی و خواستگاری اش از مه لقا باقری را تعریف کرده است.

جواد عزتی بازیگر نقش اصلی سریال‌های طنز تلویزیون که در دهه اخیر، یکی از برندهای داخلی سینمای ایران بوده است، پیش از این در درباره آشنایی با همسرش مه لقا باقری بازیگر نقش محبوبه در سریال حکم رشد صحبت هایی را عنوان کرد و ماجرای ازدواج خود را باز گو کرد.

تصاویر | روایت خواندنی جواد عزتی از آشنایی با همسرش مه لقا باقری

جواد عزتی بازیگر نقش منصور در هزارپا، درباره ماجرای آشنایی و ازدواج با همسرش چنین گفت:

یادمه یه سالی مه لقا دانشجویی کارگردانی تئاتر بود و لیسانس می خوند، به من گفت آقای عزتی می تونم باهاتون کار کنم، گفتم که سال دیگه به شما وقت میدم و تابستون سال دیگه من وقت دارم که برای شما کار کنم، نمی دونم چرا این رو گفتم آخه من اهل کلاس گذاشتن نیستم و یادمه درگیر یه کاری بودم که این رو گفتم.

ایشون کارگردان بودند و من بازیگر. گفت باشه و رفت و تابستون سال دیگه دیدمشون و بهم گفت اون کاری که قول داده بودید الان وقتشه و من رفتم اون کار رو که کار فوق‌العاده ای بود، بازی کردم.

 بعد از یه مدتی من به ایشون پیشنهاد ازدواج دادم و یه مدت طول کشید تا جواب مثبت گرفتم. یادمه آقای مدیری می خواستید جشن نامزدی ما رو در باغ مظفر بگیرید که نامزدی عقب افتاد و کار تموم شد.

 

تصاویر | روایت خواندنی جواد عزتی از آشنایی با همسرش مه لقا باقری
جواد عزتی و همسرش 

کمی درباره مه لقا باقری همسر جواد عزتی و فیلم هایش

مه لقا باقری همسر جواد عزتی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۲۵ خراد ۱۳۶۰ در تهران است که به‌صورت حرفه ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره های داخلی و خارجی در کشور هایی نظیر فرانسه، روسیه و اسپانیا حضور داشته است. مه لقا باقری متاهل است و از سال ۱۳۸۵ د با جواد عزتی بازیگر محبوب کشورمان ازدواج کرده است و ۶ ماه از همسرش جواد عزتی بزرگتر است. مه لقا باقری و جواد عزتی در حال حاضر فرزندی ندارند.

مه لقا باقری به تازگی در سریال حکم رشد درنقش محبوبه بازی کرده است. او در سریال هایی مانند باغ مظفر، قهوه تلخ، دردسرهای عظیم ۲ و زخم کاری و همچنین فیلم سینمایی آینه بغل و شنای پروانه با همسرش جواد عزتی هم بازی بوده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند