تئاتر

بازگشتِ آشا محرابی به تئاتر کودک

به گزارش ردکارپت فیلم: روز گذشته یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه نمایش «بچه های تکِ استریت کارلو» به کارگردانی آشا محرابی و با حضور داریوش فرضیایی و تعدادی از هنرمندان تئاتر آغاز به کار کرد.

نمایش «بچه های تکِ استریت کارلو» به نویسندگی مریم تاجیک و کارگردانی آشا محرابی روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت با حضور «عمو پورنگ» (داریوش فرضیایی) و استقبال مخاطبان نوجوان و تعدادی از هنرمندان ساعت ۱۹:۳۰ اجراهای خود در تالار هنر را آغاز کرد.

قبل از شروع مراسم علاقه مندان کودک و نوجوان «عمو پورنگ» در سالن انتظار و در ورودی منتظر حضور او بودند تا بتوانند با این هنرمند عکس یادگاری بگیرند.

قبل از آغاز اجرا آشا محرابی از حضور دوباره در تئاتر علی رغم فعالیت در حوزه های مختلف کودک و نوجوان در این سال ها ابراز خوشحالی و از حضور داریوش فرضیایی قدردانی کرد.

آشا محرابی به تئاتر کودک بازگشت/ تلاش بچه‌ها برای رهایی از فاگین

در ادامه داریوش فرضیایی عنوان کرد که حضور در افتتاحیه نمایش «بچه های تکِ استریت کارلو» و حمایت از تئاتر نوجوان باعث افتخار و شادمانی اوست و مردم باید از هنرمندانی که برای کودکان و نوجوانان به تولید هنری آن هم تئاتر دست می زنند، حمایت و پشتیبانی کنند.

پس از آن داریوش فرضیایی در جایگاه تعبیه شده مقابل در ورودی سالن حضور یافت و با شمارش تماشاگران روبان افتتاح نمایش را قیچی کرد و به همراه آنها وارد سالن نمایش شد.

در طول اجرا مخاطبان نوجوان با نمایش همراهی کردند و شلوغی یا سروصدایی در سالن ایجاد نشد و در قسمت های موزیکال با کف زدن به تشویق هنرمندان پرداختند. همچنین در پایان نمایش نیز همراه با بازیگران ترانه پایانی کار را که در بروشور درج شده بود، هم‌خوانی کردند.

بعد از اتمام اجرا، «عمو پورنگ» به دعوت گروه روی صحنه حضور پیدا کرد و ضمن خسته نباشید به گروه عنوان کرد که دیدن نمایش «بچه های تکِ استریت کارلو» را به مخاطبانش در فضای مجازی توصیه می کند و از حضار نیز درخواست کرد تا دیدن این نمایش را به دیگران اطلاع رسانی کنند تا نوجوانان بیشتری برای دیدن این نمایش در تالار هنر حضور یابند.

آشا محرابی به تئاتر کودک بازگشت/ تلاش بچه‌ها برای رهایی از فاگین

مرتضی رستمی به نمایندگی از گروه از حضور گیتی معینی و صبا کمالی که از هنرمندان حاضر در اجرای دیشب بودند، تشکر کرد. گرفتن عکس یادگاری دسته جمعی با حضور گروه تئاتر و مهمانان و مخاطبان پایان بخش این افتتاحیه شب گذشته بود.

نمایش «بچه های تکِ استریت کارلو» برای گروه سنی نوجوان تولید شده و تهیه کننده آن امیرحسین شفیعی است.

بازیگران این نمایش به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: الوند پروین، مرتضی رستمی، حمیدرضا سنگیان، مرضیه صدرایی، امید کفایتی، تیدا کیان، سارینا کیان.

طراحی حرکت نمایش «بچه های تکِ استریت کارلو» را ایده ابوطالبی، طراحی صحنه و دکور شهاب شریفی، طراحی لباس و گریم شبنم روزبهانه، ترانه سرایی و آهنگسازی امیرحسین انصافی، تهیه و افکت بخش رادیوئی فرشاد آذرنیا، طراحی پوستر و بروشور ایمان ملاجعفری، عکاسی و فیلمبرداری حسین گلستان، منشی صحنه داریوش اسقائی و دستیاری کارگردان و برنامه ریزی را محمد محمد زاده برعهده داشته اند.

سایر عوامل نمایش عبارتند از: دستیاران صحنه یوسف محمدی (دستیار یک)، مائده عبدلی، نسترن نبی پور، گروه ساخت دکور: اعظم احمدی کیا، علی خاک پور، فرید سلطان آبادی، یاسین یوسفی، حسن قلندر، علی اصغر ملکی، محمدرضا فرشاد، دانیال یعقوبی، روابط عمومی: ریحانه ‌مطهری و روژین ‌ستاری و امور رسانه ای و تبلیغات مجازی: روشنک ‌کریمی.

آشا محرابی به تئاتر کودک بازگشت/ تلاش بچه‌ها برای رهایی از فاگین

در خلاصه داستان نمایش آمده است: بچه های تکِ استریت کارلو سال ها در اسارت شخصی به نام فاگین زندگی می کنند. روزی جیهوب بزرگتر و امید بخش این گروه تصمیم بزرگی می گیرد …

گروه سنی این نمایش بالای دوازده سال است و علاقه مندان می توانند برای دیدن این اثر نمایشی تا ۲۵ خرداد هر روز به جز شنبه ها ساعت ۱۹:۳۰ به تالار هنر مراجعه کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند