پخش‌کننده

«علف‌زار» تماشاگرانی تازه به سینماها می‌آورند؟

به گزارش ردکارپت فیلم: پخش‌کننده «علف‌زار» با اعلام این‌که این فیلم از هفته آینده روی پرده سینماها خواهد آمد، ابراز امیدواری کرد این اثر سینمایی بتواند تماشاگران علاقه‌مند به کارهای اجتماعی را به سالن‌ها بکشاند.

در شرایطی که روز گذشته، سازمان سینمایی از آغاز اکران فیلم «علف‌زار» از چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت خبر داد، مدیر دفتر پخش خانه فیلم، اعلام کرد با توجه به آماده‌نبودن نسخه نهایی و تبلیغات فیلم، اکران از اوایل هفته آینده آغاز خواهد شد.

سعید خانی در این باره گفت: «همه برنامه‌ریزی‌های‌مان برای اکران «علف‌زار» در ۱۸ خرداد بود. اما طی صحبت‌هایی که امروز دوستان در سازمان سینمایی با ما داشتند و با توجه به افت فروش فیلم‌ها قرار شد این فیلم زودتر اکران بشود. اما در این شرایط، مراحل فنی و آماده‌سازی نسخه‌ نهایی هنوز تمام نشده و ما در تلاشیم فیلم را آماده نمایش کنیم و هم‌زمان بتوانیم شرایط را برای یک تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسب جهت اکران انجام بدهیم. در نتیجه فیلم ان‌شاءالله از اوایل هفته‌ آینده اکران خواهد شد.»

پخش‌کننده «علف‌زار» درباره پیش‌بینی‌اش از گیشه این فیلم هم گفت: «با توجه به استقبال فراوان تماشاگران در جشنواره فجر از فیلم، باید اکران خوبی داشته باشیم و معتقدم «علف‌زار» می‌تواند مخاطبان سینمای اجتماعی را به سالن‌ها برگرداند.»

در فیلم «علف‌زار»، با کارگردانی کاظم دانشی و تهیه‌کنندگی بهرام رادان، پژمان جمشیدی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، ترلان پروانه، یسنا میرطهماسب، مائده طهماسبی، متین حیدرنیا و … بازی می‌کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند