کمدی

«کمدی» بغض مردم را آرام می‌کند

به گزارش ردکارپت فیلم: یوسف صمدزاده تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شهر شلوغ» به کارگردانی و نویسندگی اسماعیل فلاح‌پور عنوان کرد که فیلم کمدی بغض مردم را آرام می‌کند.

یوسف صمدزاده تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شهر شلوغ» به کارگردانی و نویسندگی اسماعیل فلاح‌پور که به تازگی موفق به اخذ پروانه ساخت برای آن شده است، درباره وضعیت تولید این پروژه توضیح داد: مقدمات ساخت این فیلم فراهم بود و به همین دلیل برای دریافت پروانه ساخت آن اقدام کردیم. این فیلمنامه یک کمدی موقعیت به قلم آقای فلاح‌پور است که قصه بسیار خوبی دارد و توافق کردیم با همکاری هم کار را جلوی دوربین ببریم. خانم مریم مهدیاآواتی سرمایه‌گذار این پروژه خواهد بود و ان‌شاءالله تا دو هفته دیگر پیش‌تولید آن را آغاز خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه داستان فیلم در تهران می‌گذرد و قصه به روزی هم دارد، درباره مذاکره با عوامل و بازیگران گفت: فعلاً برمبنای شخصیت‌های فیلمنامه کاندیداهایی را برای ایفای نقش مدنظر داریم اما از آنجایی که هنوز تماس و مذاکره‌ای نداشتیم و هنوز پیش‌تولید کار را رسماً آغاز نکرده‌ایم، باید بیشتر منتظر بمانیم. جنس کار کمدی است و طبیعتاً انتخاب اصلی ما بازیگران توانمند در حوزه کمدی هستند که برای مخاطب هم جذاب باشند.

صمدزاده درباره توفیق فیلم‌های کمدی در گیشه هم اظهار کرد: قصه‌ای که ما انتخاب کردیم از ابتدا در فضای کمدی نوشته شده بود و در کار ما هم اصل بر عرضه و تقاضا است. ما جزو بدنه سینما هستیم و وقتی در آمار فروش می‌بینیم که فیلم‌های کمدی در صدر هستند، سرمایه‌گذارم راغب می‌شود که ما هم به سمت کمدی برویم. ما هم تمایل داریم آنچه می‌سازیم دیده شود و زحمت عوامل مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی در پایان بیان کرد: بعد از دو سال گرفتاری مردم در دوران کرونا که عزیزانی را هم از دست داده‌ایم، مخاطبان بغضی در گلو دارند که دوست داریم با خنده آرام شود. مخاطب هم به همین دلیل از کارهای کمدی در حال اکران استقبال می‌کند. البته این دلیل بر نادیده گرفتن ارزش کارهای جدی نیست اما به هر حال شرایط اینگونه است که فیلم‌های کمدی بیشتر موردتوجه قرار می‌گیرد


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند