لامینور

چه کسی ساعت ۴ بعدازظهر برای تماشای فیلم به برج میلاد می‌رود؟!

به گزارش ردکارپت فیلم:   وحیده محمدی‌فر از نویسندگان فیلمنامه فیلم سینمایی «لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی و همسر این کارگردان با انتقاد از نحوه اکران این اثر می‌پرسد چه کسی ساعت ۴ بعدازظهر برای تماشای فیلم به برج میلاد می‌رود؟!

وحیده محمدی‌فر از نویسندگان فیلمنامه فیلم سینمایی «لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی و همسر این کارگردان در برنامه «حوض نقره‌ای» رادیو ایران گفت: «من و آقای مهرجویی بسیار گله داریم از این نحوه اکران، این نهایت بی‌عدالتی است. کمترین سانس‌ها و بدترین زمان در اختیار «لامینور» است. «لامینور» باید سانس‌های صبح اکران شود؟ «لامینور» فیلم صبحانه است؟»

او افزود: «چه کسی ساعت ۴ بعدازظهر می‌رود برج میلاد؟ بهترین سانس‌ها برای شب است که در اختیار فیلم‌های شبه‌کمدی و دولتی است.»

محمدی‌فر در ادامه گفت: «من از مسئولین می‌خواهم شیوه اکران را بازنگری کنند. این نهایت بی‌عدالتی است با کارگردانی که نیم قرن برای فرهنگ این مملکت زحمت کشیده و فعالیت فرهنگی کرده است. کارگردانی که تمام دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی دنیا از او خواسته‌اند از ایران برود اما گفته دلم می‌خواهد در ایران باشم. این چه برخوردی با این فیلمساز است؟ می‌خواهید نسخه فیلم را بپچید و بگویید استقبال نشد؟ اکران‌ نوروز را گرفتید تا این‌گونه برخورد کنید؟ الان شما سانس‌ها را ببیند همه در اختیار فیلم‌های کمدی و دولتی است.»


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند