انتقاد

تنها عایدی‌ام از «آهوی من مارال» عکس روی قوری بود!

به گزارش ردکارپت فیلم: حسن معجونی، بازیگر نقش ناصرالدین‌شاه در «آهوی من مارال»؛ سریالی که با وجود گذشت دو سال از شروع تولیدش هنوز پخش نشده است، از بلاتکلیفی در مورد این وضعیت انتقاد کرد.

حسن معجونی که به تازگی در سریال شبکه نمایش خانگی «آهوی من مارال» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه‌کنندگی مشترک سعید خندق‌آبادی و بهروز خوش‌رزم ایفای نقش کرده است، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، از به قول خودش «تنها عایدی‌اش در این سریال» رونمایی کرد و چنین نوشت:

«همین چند ماه پیش با شروع پخش سریال «جیران»، سریال «آهوی من مارال» پرونده‌اش بسته شد. تنها عایدی ما همین عکس بود که نقش قوری شد. یک سال تمام وقت گذاشتیم بی‌دستمزد کسی نپرسید از کجا می‌خورید. ما شاهیم و خزانه ما هم پر است. نشستیم در اندرونی و چایمان را نوشیدنیم. مهم دغدغه مملکت‌داری است که ما داریم.»

«آهوی من مارال» با بازی حسن معجونی، شبنم مقدمی، علیرضا کمالی، الهام کردا، علیرضا آرا، لیلا بلوکات، جواد یحیوی، فریبا کوثری، ترلان پروانه، متین ستوده، روزبه حصاری و… تولید خود را از اسفند ۱۳۹۹ آغاز کرده بود ولی هنوز موفق به پایان تولید و پخش نشده است.

«جیران» و «آهوی من مارال» هر دو درباره روابط عاشقانه ناصرالدین شاه قاجار تولید شده است و بهرام رادان در سریال «جیران» و حسن معجونی در سریال «آهوی من مارال» نقش ناصرالدین شاه قاجار را بازی کرده‌اند.

حسن معجونی: تنها عایدی‌ام از «آهوی من مارال» عکس روی قوری بود!

 


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند