زخم کاری

با نقش فرعی «زخم کاری» بیشتر از نقش اول تلویزیون دیده شدم

به گزارش ردکارپت فیلم: بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، گفت: در سریال تلویزیونی «ایلدا» با وجود این که نقش یک را بازی می‌کردم، ولی اصلا دیده نشدم. اگر بخواهم مقایسه کنم در سریال «زخم کاری» متعلق به شبکه نمایش خانگی با نقش فرعی «حاج مظفر» بیشتر دیده شدم.

کاظم هژیرآزاد با اعلام این خبر که مشغول بازی در سریال بی همگان به کارگردانی اصغر هاشمی است اظهار داشت: کارگردان قبلی این سریال بهرنگ توفیقی بود. او قراردادی با شبکه نمایش خانگی داشت. از ابتدا قرار گذاشته بود هر زمان آن سریال شروع شد، ایشان سر آن کار بروند و فرد دیگری جایگزین شود. الان اصغر هاشمی جایگزین بهرنگ توفیقی شده است.

دبیر بازنشسته «بی‌همگان»

بازیگر سریال‌های مختارنامه، تنهاترین سردار و ایلدا ضمن بیان این که سریال بی‌همگان قرار است از شبکه سه پخش شود، اظهار داشت: من نقش یک دبیر بازنشسته خطاط را بازی می کنم که مسائلی برای پسرش پیش می آید. پسر او یک المپیادی باهوش است که کارخانه‌ای را به تنهایی می‌چرخاند. این سریال مسائل اجتماعی و سیاسی را مطرح می‌کند و یک مقداری به پولشویی هم می‌پردازد. یکی از شخصیت‌ها کسی است که ارز دولتی می‌گیرد ولی چیز دیگری وارد می‌کند.

به تغییر معاونان سیما عادت کردیم

هژیرآزاد در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما از تغییر معاون سیما چیست توضیح داد: چندمین بار است که معاون عوض می شود و هیچ دفعه اتفاقی نیفتاده است. من هم انتظار ندارم که اتفاق خاصی بیفتد. به تغییر معاونان سیما عادت کردیم. تلویزیون باید همیشه خوراک داشته باشد و این خوراک در اتاق فکر مشخص می‌شود.

 

معاون سیما در رابطه با خط قرمزها کوتاه بیاید

من در سریال ایلدا نقش یک را بازی می‌کردم و شیرعلی خان بودم. در این سریال بیشترین زحمت را کشیدم، ولی اصلا دیده نشدم. ولی در سریال زخم کاری با نقش حاج مظفر دیده شدم

هژیر آزاد افزود: معاون سیما باید در عرصه رقابت با شبکه نمایش خانگی که گوی سبقت را ربوده تعدیل ایجاد کند. سریال زخم کاری وقتی از شبکه نمایش خانگی پخش شد، خیلی مخاطب داشت. من در سریال ایلدا نقش یک را بازی می‌کردم و شیرعلی خان بودم. در این سریال بیشترین زحمت را کشیدم، ولی اصلا دیده نشدم. ولی در سریال زخم کاری با نقش حاج مظفر دیده شدم. خیلی ها گفتند چقدر خوب بازی کردی. قصه قشنگ و کارگردانی و گروه خوب نیاز به پول و سرمایه دارد. چطور آقای تخت کشیان تهیه کننده زخم کاری توانست این پول را جذب کند و مدیران صداوسیما نمی‌توانند؟

دستمزدهای شبکه نمایش خانگی بهتر است

وی با بیان این که دستمزدهای شبکه نمایش خانگی از تلویزیون بهتر است و به موقع پرداخت می‌شود، توضیح داد: من علاوه بر سریال زخم کاری، دندون طلا را هم در شبکه نمایش خانگی داشتم. بازیگران دوست دارند در شبکه نمایش خانگی بازی کنند. یکی از بازیگران می‌گفت من کارهای شبکه یک و دو و سه را به خاطر شبکه نمایش خانگی رد کردم.

ما بازیگران، آژانس کاریابی نداریم

این بازیگر درباره فعالیتش در اینستاگرام تاکید کرد: اینستاگرام یک ویترین معرفی است. ما بازیگران باید مدیر خودمان باشیم. من در اینستاگرام فعال هستم و خودم را معرفی می کنم. حضور در اینستاگرام یعنی این که ما زنده هستیم؛ به ما کار بدهید. هم مردم، هم کارگردان، هم مسئولان یادشان می‌افتد که این بازیگر زنده است و مشغول به کار نیست.

این بازیگر تلویزیون با بیان اینکه به تعدادی از بازیگران توجهی نشده است و خانه نشین هستند، خاطرنشان کرد: شاید خودشان تلاش کمتری می کنند. ما بازیگران آژانس کاریابی و مدیر برنامه نداریم. باید خودمان به فکر خودمان باشیم. من شغل دیگری به جز بازیگری ندارم. بازنشسته صندوق اعتباری هنر هستم و ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حقوق بازنشستگی می‌گیرم.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند