مدیرعامل

چه کسی مدیرعامل خانه تئاتر می‌شود؟

به گزارش ردکارپت فیلم: خانه تئاتر که از دی سال ۱۴۰۰ بدون مدیرعامل به کار خود ادامه داده، با انتخاب هیأت مدیره جدید در انتظار انتخاب و معرفی مدیرعامل جدید خود است.

۵ دی سال ۱۴۰۰ بود که شهرام گیل‌آبادی از مدیرعاملی خانه تئاتر کناره‌گیری کرد و با توجه به اینکه چند نفر از اعضای هیأت مدیره مرکزی وقت خانه تئاتر نیز در جلسات حضور پیدا نمی‌کردند، خانواده تئاتر در انتظار برگزاری مجمع عمومی خانه تئاتر برای انتخاب هیأت مدیره مرکزی و در نهایت مدیرعامل جدید خانه بودند.

به دلیل شرایط کرونایی برگزاری مجمع عمومی خانه تئاتر در سال گذشته برگزار نشد و به سال ۱۴۰۱ موکول شد. روز شنبه ۱۷ اردیبهشت به عنوان زمان برگزاری مجمع عمومی خانه تئاتر انتخاب شد ولی به دلیل نرسیدن به حد نصاب، مجمع برگزار نشد.

۲ هفته بعد یعنی در روز شنبه ۳۱ اردیبهشت مجمع عمومی خانه تئاتر برگزار شد و طی آن ایرج راد با ۵۱۷ رای، رویا تیموریان با ۴۵۸ رای، مریم کاظمی با ۴۵۲ رای، هما جدیکار با ۴۴۷ رای، حمیدرضا نعیمی با ۴۲۳ رای، اصغر همت با ۲۷۲ رای و کاظم هژیر آزاد با ۲۶۴ رای به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره مرکزی خانه تئاتر انتخاب شدند. همچنین محمد بهرامی با ۲۵۷ رای، هوشمند هنرکار با ۲۰۹ رای و مجید قناد با ۱۸۹ رای اعضای علی‌البدل و مهدی قلعه با ۵۶۹ رأی بازرس اصلی و شهرام احمدزاده با ۲۱۵ رأی بازرس علی‌البدل شدند.

با انتخاب و معرفی اعضای جدید هیأت مدیره مرکزی خانه تئاتر، هنرمندان و فعالان تئاتر در انتظار انتخاب و معرفی مدیرعامل جدید این خانه هستند.

ایرج راد از اعضای هیأت مدیره مرکزی خانه تئاتر درباره وضعیت انتخاب مدیرعامل جدید خانه تئاتر، به خبرنگار مهر گفت: قرار است روز شنبه ۲۱ خرداد جلسه هیأت مدیره مرکزی خانه تئاتر برگزار و طی آن اعضا گزینه‌های خود را معرفی کنند.

وی درباره اینکه آیا تا پایان خرداد کار انتخاب مدیرعامل جدید خانه تئاتر انجام خواهد شد یا نه، اظهار کرد: باید ببینم بررسی گزینه‌ها توسط اعضای هیأت مدیره مرکزی چه مدت زمان می‌برد.

راد در پایان درباره این موضوع که آیا مدیرعامل خانه تئاتر از خارج خانه انتخاب می‌شود یا نه، تأکید کرد: ممکن است مدیرعامل جدید بیرون از هیأت مدیره مرکزی و از میان اعضای کلی خانه تئاتر انتخاب شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند