تئاتر

سعید امیرسلیمانی دوباره به تئاتر بازگشت

به گزارش ردکارپت فیلم: سعید امیرسلیمانی درباره حضور دوباره اش در عرصه تئاتر و بازی در نمایش «در گوش سالمم زمزمه کن» توضیحاتی ارائه داد.

سعید امیرسلیمانی بازیگر و کارگردان باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون که بعد از چند سال دوباره به عرصه تئاتر بازگشته است در این باره گفت: قرار است از ۱۸ خرداد ماه نمایش «در گوش سالمم زمزمه کن» را به کارگردانی ایرج راد روی صحنه داشته باشم. من و آقای راد ۲ بازیگر این نمایش هستیم که نقش ۲ پیرمرد مهاجر را بازی می‌کنیم که در پارک نشسته اند و اتفاقاتی را رقم می‌زنند.

وی ادامه داد: قرار است در چند روز تعطیلات پیش رو که منتهی به اجرای نمایش هم می‌شود تمرینات نهایی را انجام دهیم تا برای اجرا در روز چهارشنبه آماده باشیم. این اثر نمایشی قرار بود سال ۹۵ با تنظیم و اقتباس زنده یاد جعفر والی به صحنه برود که گروه ۱۰ روز هم تمرین کردند اما متأسفانه آقای والی فوت شدند و اجرای نمایش منتفی شد.

سعید امیرسلیمانی دوباره به تئاتر بازگشت/ آخرین روز زندگی ۲ پیرمرد

امیرسلیمانی با اشاره به اینکه قرار نبوده در نمایش جعفر والی بازی داشته باشد، عنوان کرد: من به همراه جمشید مشایخی، جعفر والی، ولی الله شیراندامی، آزیتا لاچینی و … سال‌ها یک گروه تئاتر داشتیم و همین نمایش «در گوش سالمم زمزمه کن» را هم ابتدا آقای مشایخی و والی سال‌ها قبل برای تلویزیون ایران کار کردند که همه ما هم جزو تیم و همراه نمایش بودیم و بعد از آن اجرا بود که در سال‌های اخیر آقای والی تصمیم به اجرای مجدد نمایش گرفت.

این بازیگر باسابقه در پایان با اشاره به نمایشنامه خوانی که از این متن داشته اند، بیان کرد: بعد از فوت آقای والی، ایرج راد تصمیم گرفت این پروژه را به ثمر برساند از این رو ما سال گذشته به مدت سه شب یک نمایشنامه خوانی از این اثر داشتیم و زمانی که با بازخورد خوب مخاطبان روبرو شدیم، تصمیم گرفتیم کار را برای اجرای عمومی هم آماده کنیم پس تمرین‌ها را شروع کردیم و نمایش در حال حاضر آماده اجرا شده است که امیدوارم مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: «بودن یا نبودن مساله این نیست!»

موضوع نمایشنامه درباره ۲ پیرمرد مهاجر است که قصد دارند خودکشی کنند، اما تصمیم می‌گیرند به همین بهانه از روز آخری که زنده هستند، حسابی لذت ببرند.

«در گوش سالمم زمزمه کن» نوشته ویلیام هنلی است که با مدت زمان ۷۰ دقیقه از ۱۸ خرداد ماه ساعت ۲۰.۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

امیرسلیمانی سال ۹۵ نمایش «فراموش نامه» را با بازی خودش، سپند امیرسلیمانی و الهام پاوه نژاد در فرهنگسرای نیاوران به صحنه برده بود. این روزها سریال «ساخت ایران ۳» با بازی امیرسلیمانی از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است. وی فیلم سینمایی «سگ بند» را نیز روی پرده دارد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند