هالیوود

دو ابرستاره مشهور هالیوود پس از جدایی همه را غافلگیر کردند

به گزارش ردکارپت فیلم: آنجلینا جولی و برد پیت در سال ۲۰۱۶ با اعلام خبر جدایی خود، دوستدارانشان را غافلگیر کردند. اکنون باوجود اینکه این دو ابرستاره مشهور هالیوود به‌طور رسمی از هم جدا شده‌اند، دعواهای حقوقی آنها همچنان ادامه دارد.

در تازه‌ترین مورد، برد پیت از آنجلینا جولی برسر فروش یک تاکستان شکایت کرده است. این تاکستان و عمارت داخل آن در جنوب شرقی فرانسه همان‌جایی است که جشن عروسی خصوصی برد پیت و آنجلینا جولی برگزار شد. آنها این تاکستان را به قیمت ۲۵ میلیون یورو خریدند و سهام این تاکستان ۶۰ به ۴۰ بین برد و آنجلینا تقسیم شد. اما برد سه سال قبل از طلاق ۱۰ درصد از سهمش را به آنجلینا منتقل کرد و سهم نه در این تاکستان مساوی شد.

اکنون مبنای دعوای حقوقی پیت این است که همسر سابقش با هدف آسیب زدن به او سهمش در تاکستان شاتو میراول را به یک خارجی «با تمایلات و مناسبات سمی» فروخته است. پیت اینگونه استدلال می‌کند که مجبور کردن او به مشارکت با یک اولیگارش روس در واقع با هدف ضربه زدن به او انجام شده است.

این در حالی است که در پرونده‌ای که پیت تشکیل داده است، آمده است که هیچ کدام نباید بدون اجازه دیگری سهم خود در این تاکستان را بفروشند.

زوج معروف پس از جدایی همه را غافلگیر کردند

شکایت اولیه برد پیت از آنجلینا جولی بر سر فروش این تاکستان در ماه سپتامبر انجام شد. برد پیت، آنجلینا جولی را متهم کرد بدون اینکه به او اطلاع داده باشد و بر خلاف توافقشان، برای فروش این تاکستان تلاش کرده است.

مدتی بعد گزارش شد که جولی مجوز فروش سهام خود به شخص سوم را دریافت کرده است.

اکنون با فروش سهام جولی به یک کارخانه مشروب‌سازی تحت مالکیت یوری شفلر که یک اولیگارش روس است، برد پیت، جولی را به اقدام غیرقانونی متهم کرده است. وکلای برد پیت می‌گویند مشارکت با این اولیگارش روس می‌تواند وجهه او را به خطر بیاندازد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند