جعفر والی

وقتی مساله بودن یا نبودن نیست!

به گزارش ردکارپت فیلم: «در گوش سالمم زمزمه کن» که براساس کارگردانی جعفر والی هنرمند فقید تئاتر اجرا می‌شود ماجرای ۲ پیرمرد است که می‎خواهند خودشان را از بین ببرند اما قبل از آن دوست دارند از زندگی شان لذت ببرند.

  از ۱۸ خرداد نمایش «در گوش سالمم زمرمه کن» در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه رفته است. این اثر نمایشی قرار بود سال ۹۵ با تنظیم و اقتباس زنده یاد جعفر والی برای سومین بار اجرا برود که متاسفانه اجل به این هنرمند مهلت نداد و به دلیل فوت والی اجرای کار منتفی شد.

آرزوی هنرمند فقید تئاتر محقق شد/ وقتی مساله بودن یا نبودن نیست!

حالا بعد از گذشت چند سال ایرج راد تصمیم گرفته کار ناتمام این هنرمند را به ثمر برساند و براساس کارگردانی زنده یاد والی این اثر نمایشی را با بازی خودش و سعید امیرسلیمانی به صحنه ببرد.

آرزوی هنرمند فقید تئاتر محقق شد/ وقتی مساله بودن یا نبودن نیست!

۲ هنرمند پیشکسوت تئاتر بعد از سال ها با این نمایش مجددا در کنار هم قرار گرفتند و در روزگاری که فرصت برای اجرای جوان ترها بیشتر از پیشکسوتان در تئاتر فراهم است این اثر نمایشی را برای اجرا آماده کرده اند. در مراسم افتتاحیه این نمایش نیز همکاران قدیمی این ۲ بازیگر از جمله اکبر زنجانپور، رضا بابک، اکبر رحمتی، کاظم هژیرآزاد، اسماعیل خلج، جمشید جهان زاده، فرزانه نشاط خواه، اصغر همت، شهره سلطانی، کمند امیرسلیمانی، مریم کاظمی، رویا بختیاری، عباس جهانگیران، ابوالقاسم داوودی و … حضور داشتند.

آرزوی هنرمند فقید تئاتر محقق شد/ وقتی مساله بودن یا نبودن نیست!

موضوع نمایشنامه «در گوش سالمم زمزمه کن» که نوشته ویلیام هنلی است و حسنعلی طباطبایی آن را ترجمه کرده درباره ۲ پیرمرد مهاجر است که قصد دارند خودکشی کنند، اما تصمیم می‌گیرند به همین بهانه از روز آخری که زنده هستند، حسابی لذت ببرند.

در خلاصه داستان نمایش نیز آمده است: «بودن یا نبودن مساله این نیست!»

آرزوی هنرمند فقید تئاتر محقق شد/ وقتی مساله بودن یا نبودن نیست!

«در گوش سالمم زمزمه کن» نوشته ویلیام هنلی است که با مدت زمان ۷۰ دقیقه از ۱۸ خرداد ساعت ۲۰.۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند