تهیه‌کننده

«زالاوا» به زودی اکران می‌شود

به گزارش ردکارپت فیلم: تهیه‌کننده فیلم سینمایی «زالاوا» با اشاره به اینکه خواب سرمایه صرف شده برای این فیلم بیشتر از این به صلاح نیست، از اقدام برای اکران آن خبر داد.

سمیرا برادری تهیه کننده فیلم سینمایی «زالاوا» به کارگردانی ارسلان امیری در گفتگو با خبرنگار با اشاره به اینکه به دنبال شرایط مناسب برای اکران عمومی این فیلم سینمایی است، درباره بهترین زمان مدنظر خود گفت: ما برای رسیدن به شرایط خوب تا امروز صبر کرده‌ایم، اما به نظر می‌رسد با وجود تمام ناهمواری‌هایی که بر سر راه اکران فیلم وجود دارد، و با توجه به اینکه ما به عنوان بخش خصوصی بخش اصلی بودجه پروژه را تأمین کرده‌ایم، خواب سرمایه بیش از این به صلاح نیست.

وی درباره شرایط اکران این روزهای سینمای ایران توضیح داد: روزهای دشواری بر سینمای ما می‌گذرد و بحث اکران از آن مستثنی نیست، شرایط معیشت و رنج مردم از سویی، گرانی بلیت‌ها و محدودیت‌های اعمال شده از سمت مدیران سینمایی از سوی دیگر، فضای تنفس سینما را مانند هوای شهر آلوده کرده است. با این حال تلاش دوستان پخش و همت سینماداران برای کمک به این احوال ستودنی است.

این تهیه‌کننده در پاسخ به اینکه پیش از این تجربه اکران فیلم‌هایی در فضای وحشت در سینمای ایران اکران شده که چندان در جذب مخاطب موفق عمل نکرده مانند «آن شب» با بازی شهاب حسینی، فکر می‌کند «زالاوا» تا چه اندازه در جذب مخاطب موفق باشد، بیان کرد: «زالاوا» مطلقاً فیلمی از جنس وحشت نیست، فیلمی است بین ژانری، قصه گو، در برخی لحظات دلهره آور و عاشقانه. فکر می‌کنم با توجه به موفقیت‌های فراوانش در فستیوال‌های داخلی و خرجی و جوایز ارزنده فجر و فستیوال ونیز و آنچه تجربه ما از بازخورد مخاطب‌های مختلف این فیلم بوده است، بسیار به آن خوش‌بین هستیم که مخاطب فیلم راضی از سینما بیرون می‌آید.

برادری در پایان درباره تبلیغات این فیلم سینمایی گفت: شرایط و هزینه‌ها حتی برای تبلیغات معمول به سختی پیش می‌رود، بخصوص که بزرگ‌ترین رسانه ما هر روز بیشتر سر دشمنی با سینما دارد و هر روز از اهمیتش میان مردم کاسته می‌شود، امیدواریم با حمایت دولت و فضای مجازی و دوستان سینمایی بتوانیم خبرهای اکران فیلم را به گوش مخاطب برسانیم. اما مهمترین تبلیغ چنین فیلم‌هایی توسط مردم اتفاق می‌افتد. مردمی که فیلم را به یکدیگر توصیه می‌کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند