مدل

متولدین ۱۸ ژوئن سینما ، تئاتر و موسیقی؛ کنعان ایمیرزالی‌اوغلو

به گزارش ردکارپت فیلم: کنعان ایمیرزالی‌اوغلو (به ترکی استانبولی: Kenan İmirzalıoğlu) مدل ، هنرپیشه و مجری برنامه تلویزیونی اهل آنکارا ترکیه است.

زندگی شخصی

کنعان در روستای اوچم (Üçem) در حومه آنکارا به دنیا آمد. او تا سن ۱۲ سالگی تحصیلات ابتدایی را در روستای خود به اتمام رسانده و برای ادامه تحصیلات متوسطه به نزد عمه‌اش در آنکارا رفت. او تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه فنی ییلدیز استانبول، در رشته ریاضی به پایان رساند. کنعان در سال ۲۰۱۶ با سینم کوبال، مدل و بازیگر ترک ازدواج کرد.

زندگی حرفه‌ای

کنعان ایمیرزالی‌اوغلو در سال ۱۹۹۷ در بین ۴۰۰۰ نفر شرکت‌کننده مسابقه بهترین مدل ترکیه به مرحله انتخاب ۲۰ نفر برتر صعود کرده و سپس به عنوان نفر اول این مسابقه انتخاب می‌شود. بعد از آن به عنوان نماینده کشور ترکیه در مسابقه بهترین مدل مرد جهان شرکت و با کسب مقام نخست، عنوان بهترین مدل مرد جهان را به خود و برای اولین بار به کشور ترکیه اختصاص داد.

او با بازی در سریال تلویزیونی دل دیوانه در نقش یوسف فعالیت خود در صنعت فیلم ترکیه را شروع کرد. سپس با بازی در فیلم «شیر یا خط» و سریال تلویزیونی «روزگار تلخ» در کنار بعضی از بازیگران معروف ترکیه در نقش‌های کلیدی و اصلی ظاهر شد. او در فیلم آخرین بازمانده عثمانی در کنار جانسو دره به نقش آفرینی پرداخت.

وی در سال ۲۰۰۹ در فیلم دام اژدها و سریال ایزل به بازیگری حرفه‌ای خود ادامه داد. در سال ۲۰۱۲ برای بازی در سریال کارادایی مبلغ ۴ میلیون دلار دریافت کرده که این بیشترین دستمزد تاریخ سینما و تلویزیون ترکیه محسوب می‌شود. سریال کارادایی یکی از بزرگترین دراماهای ترکی و آذری است.

فیلم‌شناسی

سال فیلم نقش توضیحات
۱۹۹۸–۲۰۰۲ دل دیوانه یوسف میراوغلو مجموعه تلویزیونی
۲۰۰۱ روابط زندگی خودش مجموعه تلویزیونی
دل دیوانه، بومرنگ جهنمی یوسف میراوغلو فیلم
۲۰۰۳–۲۰۰۵ گرگ و میش فرید چاغلایان مجموعه تلویزیونی
۲۰۰۴ شیر یا خط جوهر فیلم
۲۰۰۵–۲۰۰۷ روزگار تلخ محمت مجموعه تلویزیونی
۲۰۰۶ یاندیم علی آخرین بازمانده عثمانی علی فیلم
۲۰۰۷ کابادایی(قلدر) دوران فیلم
۲۰۰۹ دام اژدها جلال عقرب فیلم
۲۰۰۹–۲۰۱۱ ایزل ایزل بایراکتار مجموعه تلویزیونی
۲۰۱۲ داستان طولانی علی فیلم
۲۰۱۲–۲۰۱۵ کارادایی ماهیر کارا مجموعه تلویزیونی
۲۰۱۷ جینگوز رجایی رجایی (Recai) فیلم
۲۰۱۸ محمد فاتح یک جهان محمد مجموعه تلویزیونی
۲۰۱۹ چه کسی می‌خواهد میلیونر شود؟ مجری مسابقه تلویزیونی
۲۰۲۰ الف کمال سریال اینترنتی‌|}

 


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند