بازی

بازیگری که آل‌پاچینو به جای خود در فیلم «مخمصه ۲» انتخاب کرد

به گزارش ردکارپت فیلم: هنگامی که از آل پاچینو پرسیده شد که چه کسی می‌تواند نقش ستوان هانا را در یک اقتباس سینمایی از دنباله کتاب “Heat” (مخمصه) بازی کند، او پیشنهادی ارائه کرد که با تشویق زیادی روبه‌رو شد.

پس از ۲۷ سال، دنباله کتاب “Heat” تقریباً به پایان رسیده است. مایکل مان، نویسنده و کارگردان، ادامه کتاب جنایی محبوب خود را در ۹ آگوست در قالب رمانی با عنوان “Heat ۲” منتشر می‌کند. این کتاب زندگی نیل مک کاولی (رابرت دنیرو) یک جنایتکار حرفه‌ای و ستوان وینسنت هانا (آل پاچینو) یک کارآگاه وسواسی را قبل و بعد از وقایع فیلم سال ۱۹۹۵ دنبال می‌کند.

هنگامی که از پاچینو پرسیده شد که چه کسی می‌تواند نقش ستوان هانا را در یک اقتباس سینمایی از دنباله این کتاب بازی کند، پیشنهادی ارائه کرد که با تشویق زیادی روبه‌رو شد.

پاچینو جمعه شب در تئاتر یونایتد پالاس در واشنگتن هایتس منهتن در جواب این سوال گفت: «تیموتی شالامی. او یک بازیگر فوق‌العاده است با ظاهری عالی».

به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد ساخت این فیلم، جشنواره ترایبکا یک مراسم پرسش و پاسخ برگزار کرد که در آن پاچینو و دنیرو سوپراستارهای پیشکسوت و همچنین آرت لینسون، تهیه‌کننده باسابقه، حضور داشتند.

این جشن به دلیل محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری کرونا دو سال به تعویق افتاد. هزاران نفر، اکثراً بدون ماسک، برای شرکت در این مراسم صف‌آرایی کردند. قبل از اینکه بازیگران روی صحنه بروند، زمانی که مان از طریق یک پیام ویدیویی حاضر شد و اعلام کرد که پس از مثبت شدن آزمایش کووید، قادر به حضور در مراسم نیست، وجود ویروس کرونا را به تماشاگران یادآوری کردند.

جای تعجب نداشت وقتی که پاچینو و دنیرو برای اولین بار که روی صحنه رفتند با تشویق ایستاده حاضران روبه‌رو شدند.

لینسون گفت: «ایده بازی این دو بازیگر بزرگ با هم در این فیلم چیزی است که تقریباً هر کسی می‌گوید ایده خوبی است.»

وقتی از بازیگران پرسیده شد که آیا تحقیقاتی برای آماده کردن خود برای بازی در نقش‌هایشان انجام داده بودند، دنیرو به پاچینو نگاه کرد و با پوزخندی گفت: «من چند بانک را سرقت کردم!»

دنیرو توجه مان کارگردان فیلم به جزئیات را ستود. این بازیگر گفت: «او برای خاص کردن صحنه‌های فیلم وقت می‌گذاشت.» دنیرو همچنین خاطرات صحنه‌هایی از فیلم را که در داخل یک هتل واقعی و در فرودگاه بین‌المللی لس‌آنجلس فیلمبرداری شده بود، مرور کرد.

دنیرو گفت: «ما در تعطیلات آخر هفته، فکر می‌کنم شنبه و یکشنبه در مرکز شهر لس‌آنجلس فیلمبرداری کردیم، زیرا باید در خیابان فیلمبرداری می‌کردیم و خیابان‌ها در طول هفته شلوغ بودند. این بخشی از دقت‌های کارگردان بود که قبلاً در فیلم‌ها دیده نشده بود و اینکه می‌دانید بخشی از این چیزها که خاص و خاطره‌انگیزند هستید، لذت‌بخش است.»

دنیرو گفت که دقت فیلم تا جایی افزایش می‌یابد که آنها برای تیراندازی با مسلسل توسط افراد حرفه‌ای آموزش دیده‌اند.

گران‌ترین فیلم‌های سینمایی که تا به حال ساخته شده‌اند

در حالی که پاچینو اذعان داشت که بازی‌های عالی به کیفیت فیلم افزوده است، تدوینگران را به خاطر بهتر جلوه دادن بازی بازیگران تحسین کرد.

پاچینو، که گفت خودش کارهای تدوینگری هم انجام داده است، توصیه‌ای به فیلمسازان جوان کرد. او گفت: «به هر بازیگر، تهیه‌کننده، کارگردان و تدوینگری پیشنهاد می‌کنم فیلم را قبل از تمام شدن ببیند، زیرا بازسازی کاری که نمی‌توانی در مورد آن کاری انجام دهی، سخت است. اگر اوایل فیلم یک فلوتی نشان می‌دهید، این احتمال را به وجود می‌آورید که تا آخر فیلم صدایی از آن به گوش مخاطب برسانید.

همچنین در این گفت‌وگو درباره فیلم «پدرخوانده» که پاچینو و دنیرو در آنجا هم بازی کرده‌اند صحبت‌هایی شد. “The Offer” (پیشنهاد) سریال جدید پارامونت پلاس که اوایل این هفته به پایان رسید، داستان چگونگی ساخت «پدرخوانده» را به تصویر می‌کشد. وقتی از پاچینو پرسیده شد که آیا این سریال را می‌بیند، با اشتیاق گفت: «البته، چرا من آن را تماشا نکنم؟ این داستان زندگی من است.»

در پایان گفت‌وگو، وقتی مجری سوال کرد که آیا می‌توان فیلمی مانند Heat را در فضای مدرن هالیوود ساخت، پاچینو ضمن اذعان به اینکه دنیا تغییر کرده است، گفت که معتقد است سرویس‌های استریم همچنان به ساخت فیلم‌های پرفروش و پرهزینه علاقه دارند.

پاچینو در پایان گفت: «نتفلیکس فیلم “The Irishman” (مرد ایرلندی) را ساخت، بنابراین شدنی است اما همچنان سخت است. من فکر می‌کنم که نتفلیکس، آمازون یا هر کدام از این کمپانی‌ها می‌توانند فیلم بزرگی مانند «مخمصه» را بسازند و مایل به انجام این کار هستند.»


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند