معروف

حمله به بازیگر معروف همزمان با تولد نامزدش

به گزارش ردکارپت فیلم: لئوناردو دی کاپریو، معروف است رابطه اش را با هیچ کدام از شرکای سابق زندگیش بیش از ۲۵ سالگیشان ادامه نداده است.

حالا دی کاپریو ۴۷ ساله، در جشن تولد ۲۵ سالگی نامزدش کامیلا مورونه با کنایه هایی مثل: «این آخرین شمارش معکوس است!» مورد طعنه و تمسخر قرار گرفت. کاربران توییتر اشاره کردند که او هرگز با زنی بیش از این سن رابطه نداشته است و به شوخی می گویند که آنها اکنون باید از هم جدا شوند. طرفداران لئوناردو دی کاپریو به شوخی گفته اند که این بازیگر هالیوود ممکن است به زودی پس از جشن تولد ۲۵ سالگی خود از نامزدش کامیلا مورونه که یک مدل است جدا شود.

 

این شیطنت های آنلاین باعث شده است که طرفداران به شوخی هایی بپردازند که درباره دی کاپریو و سابقه قابل توجهش در پایان دادن به روابط با شرکای زندگی سابقش، قبل از رسیدن به ۲۵ سالگی است. یکی از کاربران توییتر یک ویدیوی تیک تاک از این زوج را با آهنگ سال، به اشتراک گذاشت که روی مونتاژ تصویری از این زوج پخش می شد. دنبال کنندگان بلافاصله از انتخاب آهنگ خوششان آمد. آنها این آهنگ را اشاره ای به تولد مورونه و آغاز پایانی برای رابطه عاشقانه او با دی کاپریو دانستند. از شرکای جوان قبلی دی کاپریو می توان به ژیزل بوندشن، بار رافائلی، آنا والیتسینا، بلیک لایولی، کندال شولر، تونی گارن، کلی رورباک و نینا آگدال اشاره کرد.

 

مورونه از سال ۲۰۱۷، زمانی که او تنها ۲۰ سال داشت، مورد محبت و توجه دی کاپریو قرار گرفت. در سال ۲۰۱۹، او در مصاحبه ای با LA Times از منتقدان فاصله سنی ۲۳ ساله خود انتقاد کرد. او خاطرنشان کرد که روابط بسیار زیادی در هالیوود و در تاریخ جهان وجود دارد که در آن افراد فاصله سنی زیادی دارند. «فقط فکر می کنم هر کسی باید بتواند با کسی که می خواهد ارتباط برقرار کند.» اگرچه آنها در سال ۲۰۱۷ رابطه شان را شروع کردند، اما ناپدری مورونه، آل پاچینو، سال ها قبل آنها را به هم معرفی کرده بود و اگرچه آنها در بسیاری از رویدادهای برجسته با هم شرکت کرده اند، اما همیشه این دو به طور جداگانه روی فرش قرمز راه می رفتند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند