عمارت

مجموعه نمایشنامه «دالان» رونمایی شد

به گزارش ردکارپت فیلم: کتاب «دالان» به نویسندگی محمدرضا خردمند در عمارت نوفل لوشاتو رونمایی شد.

کتاب مجموعه نمایشنامه «دالان» به نویسندگی محمدرضا خردمند در عمارت نوفل لوشاتو رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم قسمتی مقدمه کتاب که توسط آقایان رضا فیاضی، محمودرضا رحیمی، و ایمان افشاریان نگارش شده بود توسط مجری برنامه بیان شد و سپس قسمتی از نمایشنامه «سمفونی تلخ نوستالژی در کوچه پس کوچه‌های شهر» توسط سحر صفریان و مهران مکاری خوانش شد، سپس محمد رضا خردمند نویسنده اثر در مورد کلیات کتاب توضیحاتی را مطرح کرد.

در ادامه سجاد افشاریان به عنوان میهمان ویژه آیین رونمایی از کتاب را انجام داد و ضمن عرض تبریک به این نویسنده خوزستانی برای تمام هنرمندان به ویژه هنرمندان شهرستان که با کمبود امکانات رسالت هنری خود را به جا می‌آورند آرزوی موفقیت و درخشش روز افزون داشت.

در ادامه آیین رونمایی محمدرضا خردمند برای تمام علاقه‌مندانی که یک نسخه از کتاب دالان را همراه خود آورده بودند یادداشتی به عنوان یادگار در ابتدای کتاب به آنان هدیه داد.

همچنین وی از ناشر این مجموعه: انتشارات اریترین، دبیر برگزاری طرح: مهدی کریم پور، مدیر برنامه‌ریزی: محمد یوسفعلی زارعی، مجری طرح: فاطمه شوهانی، عکاس، تیزر و گرافیک: امیرحسین حیوری، مجری برنامه: سبا امیری، خوانشگران: سحر صفریان، مهران مکاری بابت برگزاری هرچه بهتر این برنامه صمیمانه تشکر کرد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند