تریلر

«آمستردام» یک فیلم پرستاره

به گزارش ردکارپت فیلم: جدیدترین کار دیوید او.راسل با انتشار نخستین تریلر رسمی فیلم «آمستردام» دیده شد.

فیلم «آمستردام» جدیدترین فیلم دیوید او.راسل با همکاری دوباره کریستین بیل و رابرت دنیرو با این کارگردان ساخته شده است.

با انتشار نخستین تریلر «آمستردام» اولین تصاویر از این فیلم هیجان‌انگیز که داستانش در دهه ۱۹۳۰ می‌گذرد دیده شد. این فیلم که داستانی جنایی را با واقعیت‌های تاریخی درهم‌آمیخته، داستان سه دوست صمیمی را دنبال می‌کند که شامل ۲ سرباز با بازی کریستین بیل و جان دیوید واشینگتن و یک پرستار با بازی مارگو رابی می‌شود.

شخصیت بیل در این آنونس می‌گوید: ما پیمان بسته‌ایم و قسم خورده‌ایم که از همدیگر محافظت کنیم … حالا هر چه که پیش بیاید.

همه چیز خوب و خوش است تا وقتی این ۳ نفر خود را متهم به قتل یک نفر می‌یابند و شخصیت بیل می‌گوید: این درست نیست!

رابرت دنیرو ، آنیا تیلور-جوی ، رامی مالک ، الساندرو نیوولا ، مایکل شنون ، زویی سالدانا ، کریس راک ، مایک مایرز ، تیموتی اولفینت ، ماتیاس خونارتس و تیلور سوییفت دیگر شخصیت‌های فیلم را تشکیل داده‌اند.

او.راسل که پنج نامزدی اسکار در کارنامه دارد، نویسنده و کارگردان این فیلم است. وی که تهیه کنندگی «آمستردام» را هم برعهده داشته با این فیلم اولین فیلم بلندش را پس از «جوی» در سال ۲۰۱۵ ارایه می‌کند. وی برای «مشت‌زن»، «دفترچه امیدبخش» و «کلاهبرداری آمریکایی» نامزدی کارگردانی اسکار را کسب کرد و برای «دفترچه امیدبخش» نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی و برای «کلاهبرداری آمریکایی» نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی شد.

در «آمستردام» برای سومین بار راسل با کریستین بیل همکاری کرده است. «مشت‌زن» و «کلاهبرداری آمریکایی» فیلم‌های قبلی این ۲ با هم بودند. در عین حال این فیلم چهارمین همکاری دنیرو و راسل پس از «جوی»، «کلاهبرداری آمریکایی» و «دفترچه امیدبخش» است.

استودیو قرن بیستم و نیو ریجنسی «آمستردام» را ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان) اکران خواهند کرد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند