مردگان متحرک

استیون ین در فیلم جدید کارگردان «انگل» بازی می‌کند

به گزارش ردکارپت فیلم: ستاره سریال «مردگان متحرک» در فیلم جدید کارگردان «انگل» با رابرت پتینسون همبازی می‌شود.

استیون ین در فیلم جدید بونگ جون هو برای استودیو برادران وارنر بازی می‌کند؛ این دو ستاره سینمای کره پیش‌تر پنج سال پیش در ساخت فیلم اکشن اوکجا (۲۰۱۷، بونگ جون هو) با یکدیگر همکاری کرده بودند.

فیلم جدید بونگ جون هو که اقتباسی از رمان علمی- تخیلی میکی ۷ نوشته ادوارد اشتون است، داستان مهره دم دستی گروهی را روایت خواهد کرد که برای استعمار جهان یخی نیفلهایم اعزام شده‌اند.

کارگردان انگل نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی میکی ۷ را برعهده خواهد داشت و علاوه بر ین بازیگرانی چون رابرت پتینسون ، نائومی آکی ، مارک روفالو و تونی کولت در آن بازی می‌کنند.

این اثر اقتباسی اولین فیلم بلند بونگ پس از انگل است که در ۶ شاخه اسکار نامزد شد و اسکار بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه غیراقتباسی، بهترین کارگردان و بهترین فیلم بین‌المللی را برد. این سینماگر کره‌ای قبل از فیلم انگل با فیلم‌هایی چون برف شکن (Snowpiercer)، میزبان (The Host)، اوکجا (Okja) و سگ‎‌هایی که پارس می‌کنند گاز نمی‌گیرند (Barking Dogs Never Bite) شناخته می‌شد.

ین ۳۸ ساله که فیلم نوچ (Nope) به کارگردانی جوردن پیل را در آستانه اکران دارد، در جدیدترین هنرنمایی خود در فیلم میناری ظاهر شد که علاوه بر نامزدی برای اسکار بهترین فیلم، برخی از مثبت‌ترین نقدهای دوران بازیگری این ستاره کره‌ای را برای وی به ارمغان آورد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند