سیدمحمد حسینی

«هِناس» مظلومیت و حقانیت شهدای هسته‌ای را نشان می‌دهد

به گزارش ردکارپت فیلم: سیدمحمد حسینی می‌گوید: «هِناس» علاوه بر آنکه می‌تواند برای نسل جوان ما مفید و موثر باشد، تا حدود زیادی مظلومیت و حقانیت شهدای افتخارآفرین را به نمایش گذاشته است.

سیدمحمد حسینی (معاون پارلمانی رییس دولت سیزدهم) پس از تماشای فیلم سینمایی «هِناس» که به زندگی یکی از دانشمندان هسته‌ای یعنی داریوش رضایی‌نژاد می‌پردازد اظهار داشت: عوامل سازنده این اثر تلاش کردند زندگی این شهید هسته‌ای و خانواده‌اش را به تصویر بکشند.

وی با اشاره به اینکه بحث هسته‌ای برای کشور ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: لازم است درباره این موضوع فیلم‌هایی ساخته تا معلوم شود بدخواهان نظام اسلامی، صهیونیست‌ها و دنبال‌کننده آن‌ها در داخل تا چه اندازه انسان‌های خبیثی هستند که حاضر می‌شوند چنین شخصیت‌هایی را بی‌رحمانه به شهادت برسانند و ترور کنند.

معاون پارلمانی رییس دولت سیزدهم ادامه داد: در حقیقت رفتار آن‌هایی که خود را ضدتروریست و مدافع حقوق بشر می‌دانند، مشخص است.

حسینی در پایان با بیان اینکه «هِناس» اثری ارزنده است، خاطرنشان کرد: از نظر من این فیلم سینمایی تا حدود زیادی می‌تواند واقعیت صحنه و مظلومیت و حقانیت شهدای افتخارآفرین ما را نشان بدهد و می‌تواند برای نسل جوان ما بسیار مفید و موثر باشد.

«هناس» که محصول سازمان سینمایی سوره است و پخش آن را موسسه بهمن سبز برعهده دارد، نخستین روایت سینمایی از ترور دانشمندان هسته‌ای ایران است که توسط احسان ثقفی و مهدیه عین اللهی به نگارش درآمده است.

مریلا زارعی، بهروز شعیبی، وحید رهبانی، سولماز غنی، امین میری، علیرضا نایینی و کوثر حیدری (هنرپیشه خردسال) و سیاوش طهمورث بازیگران این فیلم سینمایی هستند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند