سریال

خبر بد سازندگان سریال «چیزهای عجیب»

به گزارش ردکارپت فیلم: نویسندگان سریال «چیزهای عجیب» (Stranger Things) در مورد سرانجامِ یکی از شخصیت‌ها که در آخر فصل چهارم کشته شد، خبرهای بدی دادند.

 فصل چهارم سریال «چیزهای عجیب» اخیراً با انتشار قسمت دوم در روز جمعه (۱ ژوئیه) به پایان رسید.

میلیون‌ها نفر قسمت‌های جدید را تماشا کرده‌اند و این سریال همچنان به رکوردشکنی خود برای نتفلیکس ادامه می‌دهد. با این حال، این اپیزودها بدون حاشیه هم نبوده‌اند. مت و راس دافر سازندگان این سریال، اکنون دلیل کشته شدن برخی از شخصیت‌های مهم در پایان فصل چهارم را توضیح می‌دهند و امید طرفداران را در برگرداندن آنها از بین می‌برند.

در قسمت آخر فصل چهارم، ادی مانسون که در قسمت اول این فصل معرفی شد، کشته می‌شود. ادی با بازی جوزف کویین، خود را فدا کرد تا هاوکینز را نجات دهد – اما طنز وحشتناک قربانی شدن او در این بود که ساکنان هاوکینز فکر می‌کردند که او یک قاتل است و زندگی او را در آستانه مرگ به کابوس تبدیل کردند.

از زمانی که قسمت پایانی پخش شد، طرفداران سریال حدس می‌زدند که احتمالا ادی در فصل پنجم بازگردد. اما برادران دافر در یک مصاحبه جدید در پادکست Happy Sad Confused، این حدس و گمان را رد کردند. در واقع، آنها گفتند که اصلا برنامه‌ آنها این بوده که شخصیت ادی را خلق کنند که او را بکشند.

خبر بد سازندگان سریال «چیزهای عجیب» درباره فصل آخر

مت دافر اعتراف کرد: «ما ادی را تا حدی شخصیتی محکوم به فنا می‌دیدیم.» او افزود: «البته، اگر کسی را بکشید که هیچکس به او اهمیت نمی‌دهد، تأثیری ندارد، بنابراین هدف این بود که از ادی شخصیتی واقعا دوست‌داشتنی بسازیم تا مخاطب عاشق او شود.»

در جای دیگر، در قسمت ماقبل آخر فصل چهار، شخصیت بازگشته متیو مودین، دکتر مارتین برنر کشته می‌شود.

مت دافر توضیح داد: «علت اینکه می‌خواستیم او را برگردانیم این بود که احساس کردیم که الون (Eleven) هرگز نتوانسته با او کنار بیاید. به‌خصوص در قسمت هشتم که الون هر چیزی را که در ذهنش است به برنر می‌گوید. ما همچنین می‌خواستیم به برنر فرصتی دهیم که حداقل تلاش خود را بکند و توجیهاتش را برای الون توضیخ دهد، که در نهایت هم الون آنها را نمی‌پذیرد.

خبر بد سازندگان سریال «چیزهای عجیب» درباره فصل آخر

در حالی که صحنه‌های مرگ شخصیت‌ها، بینندگان را در شوک فرو برد، به نظر می‌رسد که بازیگران سریال نظر دیگری دارند. هم میلی بابی براون و هم نوآ اشنپ که نقش الون و ویل را بازی می‌کنند، اخیراً از سریال به دلیل کشته نشدن هیچ‌یک از شخصیت‌های اصلی انتقاد کردند؛ نظراتی که برادران دافر از آن زمان تاکنون به آن پاسخ‌هایی داده‌اند.

سازندگان سریال همچنین اعلام کرده‌اند که قصد دارند فصل آخر را بسیار متفاوت از فصل چهارم بسازند.

انتظار می‌رود فصل آخر Stranger Things در سال ۲۰۲۴ منتشر شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند