گیشه

فروش هفتگی سینماها از ۱۲ میلیارد گذشت

به گزارش ردکارپت فیلم: سینماها روند رو به رشد تعداد مخاطبان خود را برای هفته گذشته نیز حفظ کردند تا گیشه فروش، از رشد نسبی برخوردار شود.

تثبیت جایگاه تی‌تی و تعطیلات عید غدیر خم سبب شد تا تعداد مخاطبان سینما در هفته گذشته، با رشد نسبی مواجه شود.

کمدی انفرادی پس از ۱۱ هفته، همچنان صدرنشین هفتگی سینمای ایران است. فیلم مسعود اطیابی در هفته گذشته، ۱۳۰ هزار مخاطب داشت و توانست ۴ میلیارد تومان بفروشد. با این فروش، گیشه انفرادی در یک‌قدمی ۵۰ میلیارد تومان، به ۴۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسید.

فروش هفته دوم تی‌تی نسبت به هفته اول، ۱۰ درصد رشد داشت. فیلم آیدا پناهنده در هفته گذشته، ۱۱ هزار مخاطب داشت. با فروش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی هفته گذشته، مجموع فروش تی‌تی به ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسید.

علف‌زار اگرچه جایگاه سوم جدول فروش هفتگی را برای خود حفظ کرده اما در این هفته به یک رکورد دست یافت. با استقبال ۵۰ هزار نفری مخاطبان از علف‌زار طی هفته گذشته، ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به گیشه این فیلم واریز شد تا مجموع فروش این فیلم به ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برسد. این فروش سبب شد تا علف‌زار به پرمخاطب‌ترین فیلم اجتماعی سال ۱۴۰۱ تا به امروز تبدیل شود.

چند می‌گیری گریه کنی ۲ در طول هفته گذشته، ۳۱ هزار مخاطب داشت که این میزان مخاطب، فروش ۹۰۰ میلیونی را برای فیلم به ارمغان آورد تا مجموع فروش فیلم به ۷ میلیارد تومان برسد.

سگ‌بند در ابتدای پنجمین ماه فروش خود، همچنان مخاطب دارد. فیلم مهران احمدی در هفته گذشته، ۲۰ هزار نفر را روانه سینماها کرد که این تعداد، با رقم زدن فروش ۶۵۰ میلیون تومانی، مجموع گیشه این فیلم را به ۴۰ میلیارد تومان رساند.

سینماهای کشور طی هفته گذشته، ۴۳۵ هزار مخاطب داشت که این تعداد مخاطب، گیشه ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی را رقم زدند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند