تیزر

رونمایی از پوستر آخرین ساخته نولان

به گزارش ردکارپت فیلم: با انتشار نخستین تصویر از انفجار اتمی در فیلم «اوپنهایمر» ساخته کریستفور نولان، تیزر این فیلم هم در سینما دیده ‌شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورایتی، کیلین مورفی این بار با انفجار حاصل از نخستین بمب اتمی به عنوان نخستین پوستر فیلم «اوپنهایمر» ساخته جدید کریستوفر نولان دیده شد.

گفته شده اولین تیزر رسمی این فیلم نیز در اولین اکران فیلم «نوپ» ساخته جدید جوردن پیل در سینماها دیده می‌شود. هر دوی این فیلم‌ها توسط یونیورسال پیکچرز ساخته شده‌اند.

اولین اکران «نوپ» ساعت ۴:۳۰ پنج‌شنبه ۲۱ جولای در نیویورک سیتی (صبح امروز به وقت تهران) انجام شد.

نولان کار مشابهی را برای نمایش تیزر «تنت» انجام داد و آن را آگوست ۲۰۱۹ در اکران «هابز و شاو» منتشر کرد. تیزر «تنت» هرگز به صورت آنلاین منتشر نشد و حالا باید دید آیا یونیورسال نیز تیزر «اوپنهایمر» را فقط روی پرده نقره‌ای منتشر می‌کند یا آن را به صورت آنلاین هم در اختیار علاقه‌مندان می‌گذارد.

در «اوپنهامیر» کیلیان موفی در نقش فیزیکدان رابرت اوپنهایمر پدر پروژه منهتن که به عنوان پدر بمب اتمی شناخته می‌شود، بازی کرده است.

در ابتدای تیزر امیلی بلانت که نقش همسر اوپنهایمر را بازی کرده می‌گوید: «جهان در حال تغییر است؛ اصلاح می‌شود. این لحظه توست». و شمارش معکوسی روی صفحه ظاهر می‌شود ۱۱ ماه، ۲۴ روز، ۱۵ ساعت و ۲۹ دقیقه.

اولین تصاویر انفجار اتمی در اوپنهایمر | رونمایی از پوستر آخرین ساخته نولان

رابرت داونی جونیور، مت دیمون، فلورانس پیو، رامی مالک، بنی سفدی و کنت برانا دیگر بازیگران فیلم هستند.

«اوپنهایمر» نخستین فیلم نولان درکمپانی یونیورسال پیکچرز است و این کارگردان فیلم‌های قبلی خود را در بیش از یک دهه اخیر در کمپانی برادران وارنر تولید کرد. اختلاف نولان با برادران وارنر بر سرچگونگی اکران «تنت» بروز کرد. اوپنهایمر از ۲۱ جولای ۲۰۲۳ در سینماها اکران می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند