تئاتر

«بی‌مرگی» مجددا در مسیر شهرزاد

به گزارش ردکارپت فیلم: نمایشنامه خوانی «بی‌مرگی» به کارگردانی پیمان چراغی مجددا سوم مرداد در پردیس تئاتر شهرزاد خوانش می‌شود.

نمایشنامه خوانی «بی‌مرگی» به کارگردانی پیمان چراغی و نویسندگی علیرضا قاسمی که پیش از این ۲۸ خرداد در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا شده بود بار دیگر در تاریخ ۳ مرداد به صحنه می‌رود.

«بی‌مرگی» در اجرای قبلی خود با ظرفیت بیشتر از سالن اجرا رفت و در این نوبت قرار است با تغییراتی در روند داستانی و نقش خوانان خود خوانش شود.

در خلاصه داستان «بی‌مرگی» آمده است: «اما بهشت هم مثل غروبای جمعه دلگیر میشه اگه همه خوب باشن … آدمیزاد عاقل حکایت آسفالت و خط کشی کف خیابونه، سیاه و سفید. پیاده روش دل آدمه! که همیشه خیسه از بارونی که از سر دلتنگیه … گاهی دلتنگ خودت گاهی دلتنگ دلبرت … .»

 

نقش خوانان «بی‌مرگی» در این اجرا زهرا داودنژاد، ستاره حسینی، پویا پورهمدانی، رضا حماطی، عیسی محمدی، فریماه قاسمی، زهرا یوسفی، سارا جودت، مهدی رشیدی، محمد رضایی هستند و تهیه کنندگی این اجرا را محسن میرزاخانی برعهده دارد.

مجری طرح: سارا والیانی، مدیر تولید: ایمان مهدی زاده، مدیر اجرایی پروژه: محمدجواد ملک زاده از دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.

«بی‌مرگی» ۳ مرداد ساعت ۲۱:۴۵ در سالن صنوبر شهرزاد خوانده می شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند