کاخ

کیت وینسلت در «کاخ» دیده می‌شود

به گزارش ردکارپت فیلم: کیت وینسلت در سریالی با عنوان «کاخ» به کارگردانی استیون فریرز بازی می‌کند.

کیت وینسلت برای نقش اصلی سریال کوتاهی با عنوان «کاخ» برای شبکه اچ‌بی‌او، برای چهارمین بار با این شبکه همکاری می‌کند.

استیون فریرز کارگردان این سریال است.

داستان این سریال درباره یک سال زندگی درون دیوارهای کاخ یک رژیم استبدادی است.

وینسلت علاوه بر بازیگری، تهیه‌کننده اجرایی سریال هم خواهد بود. خالق این سریال ویل تریسی است و مجری ساخت خواهد بود. استیون فریرز هم از مدیران اجرایی سریال هم خواهد بود.

ست ریس، جولی ونیر، جن اسپیرا، گری اشتینگارت و سارا دولاپ نویسندگان این سریال هستند.

وینسلت چندی پیش جایزه امی را برای بازی در سریال تحسین‌شده «مِر از ایست‌تاون» دریافت کرد.

ویل تریسی نویسنده و تهیه‌کننده سریال موفق «وراثت» یا «جانشینی» است که جوایز متعددی را به خود اختصاص داده و سال ۲۰۲۰ به عنوان بهترین سریال دارم موفق به کسب جایزه امی شد.

ماه پیش اعلام شد وینسلت برای بازی در سریال کوتاه «اعتماد» برای اچ‌بی‌او اعلام آمادگی کرده است. این سریال با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته هرنان دیاز برای اچ‌بی‌او ساخته می‌شود. پیش از آن هم او در «مِر از ایست‌تاون» دیده شد و سال ۲۰۱۱ هم در «میلدرد پیرس» با این شبکه همکاری کرده و نخستین جایزه امی خود را کسب کرده بود.

وینسلت ۷ نامزدی اسکار در کارنامه دارد که «تایتانیک»، «ایریس» و «کودکان کوچک» از جمله آنهاست. او سال ۲۰۰۹ برای بازی در فیلم «کتاب خوان» برنده اسکار شد.

استیون فریرز کارگردان ۸۱ ساله بریتانیایی هم دو بار نامزدی اسکار را برای بهترین کارگردانی کسب کرده که نخستین بار سال ۱۹۹۱ برای فیلم «کلاهبرداران» و بار دیگر در سال ۲۰۰۷ برای «ملکه» بود. «فلورانس فاستر جنکینز»، «فیلومنا» و «روابط خطرناک» از دیگر فیلم‌های وی هستند. آخرین فیلم سینمایی کارنامه وی «ویکتوریا و عبدل» در سال ۲۰۱۷ بود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند