برف بی صدا می‌بارد

درگیری فیزیکی مردم با پوریا شکیبایی!

به گزارش ردکارپت فیلم: پوریا شکیبایی فرزند زنده یاد خسرو شکیبایی است و این روز‌ها با سریال برف بی صدا می‌بارد، مورد توجه تماشاگران تلویزیون قرار گرفته است. اما انگار این نقش آفرینی برای او دردسرساز هم شده است. پوریا شکیبایی که نقش حبیب را در این سریال بازی می‌کند، در ویدیویی توضیح می‌دهد که در خیابان برخی با او درگیری شده اند و قصد کتک زدن او را داشته اند.

پوریا شکیبایی در این ویدیو که در پشت صحنه سریال ضبط شده، توضیح می‌دهد که منفی بودن نقش حبیب و نقشه‌های پلید او در سریال برف بی صدا می‌بارد، باعث شده تا بیشتر تماشاگران از دست او عصبانی باشند.

او بعد هم می‌گوید که همه این نقشه‌ها و رفتار‌ها به نقش او در این سریال ختم می‌شود و خارج از برف بی صدا می‌بارد، او پوریا شکیبایی است و با نقش حبیب کاملا متفاوت است.

البته این اولین باری نیست که پوریا شکیبایی به خاطر نقش حبیب مورد انتقاد و حمله قرار می‌گیرد. او اسفند سال گذشته نیز در یک گفتگوی خبر گفته بود که برخی از تماشاگران به خاطر نقش اش به او توهین کرده اند. در مقابل بخش دیگری هم به تحسین و تشویق اش پرذداخته اند.

تاکنون ۲۳ قسمت از فصل دوم سریال برف بی صدا می‌بارد به کارگردانی پوریا آذربایجانی، از شبکه سه سیما پخش شده و انتشار دیگر قسمت‌ها کماکان ادامه دارد. پیش از این هم فصل اول در ۶۸ قسمت از شبکه سه سیما پخش شده بود.

بیوگرافی پوریا شکیبایی

پوریا شکیبایی متولد نوزدهم مرداد ماه سال ۱۳۶۱ در تهران است و در رشته تربیت بدنی از دانشگاه سیدنی استرالیا فارغ التحصیل شده است. نخستین تجربه فعالیت هنری او به سنین ۹ تا ۱۰ سالگی اش در زمینه‌ی گویندگی باز می‌گردد. او در این سن و در فیلم «باز باران» که محتوای آن مربوط به کودکان دچار مریضی ایمنی و اهدای سلول‌های بنیادی بود تجربه‌ گویندگی را کسب کرد.

پس ۱۴ سال یعنی در سال ۱۳۸۵ برای حضور در فیلم سینمایی «دست‌های خالی» برا بازی در نقش جوانی پدرش تست داد، ولی در نهایت تنها از عکس‌های وی بهره گرفته شد.

اما نخستین بار او در سال ۹۵ با بازی در نمایش «دوازده» قدم بر روی صحنه گذاشت. در سال ۹۷ نیز او در فیلم سینمایی «سینما خر یا مشمشه» با کارگردانی شاهد احمدلو مقابل دوربین رفت و فعالیت سینمایی اش را آغاز کرد.

شروع فعالیت او در تلویزیون هم به نقش آفرینی اش در نقش حبیب در سریال «بی صدا برف می‌بارد» باز می‌گردد. نقشی که شهرت قابل توجهی برای او به ارمغان آورد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند