تلویزیون

«برف بی‌صدا می‌بارد» پرمخاطب شد

به گزارش ردکارپت فیلم: مرکز تحقیقات صداوسیما آمار جدید سریال های تلویزیونی را اعلام کرد که «برف بی صدا می بارد» پربیننده ترین سریال تلویزیون شد.

نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما نشان می‌دهد از بین سریال‌های جدید پخش شده در نیمه دوم تیر سال ۱۴۰۱، سریال «برف بی‌صدا می‌بارد (فصل دوم)» از شبکه سه با ۳۶/۱ درصد مخاطب، پربیننده‌تر از سایر سریال‌ها بوده است.

بر اساس این نظرسنجی این سریال رضایت ۸۱/۷ درصدی بینندگان را در حد «زیاد» کسب کرده است.

بر اساس این نظرسنجی در این مدت، سریال‌های «مستوران» از شبکه یک با ۱۸/۵ درصد بیننده و کسب رضایت ۷۱/۴ درصدی آنان، «وضعیت زرد ۲» از شبکه دو با ۱۸ درصد بیننده و کسب رضایت ۶۱/۵ درصدی آنان، «آقای قاضی» از شبکه دو با ۱۶/۸ درصد بیننده و کسب رضایت ۸۰/۴ درصدی آنان و «داستان یک شهر» از شبکه پنج با ۱۰ درصد بیننده و کسب رضایت ۵۷/۴ درصدی آنان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

در این نظرسنجی، میزان بیننده‌های سریال‌های تکراری سیما در نیمه دوم تیر ۱۴۰۱ نیز بررسی شد.

از میان سریال‌های تکراری، سریال «مختارنامه» از شبکه آی‌فیلم با ۱۴/۵ درصد مخاطب، پربیننده‌ترین سریال تکراری بوده است. همچنین ۹۰/۹ درصد بینندگان سریال «مختارنامه» از این سریال در حد «زیاد» رضایت داشته‌اند.

بر اساس نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات، سریال «مستوران» از شبکه یک سیما با ۱۵/۴ درصد مخاطب، پربیننده‌ترین سریال سیما در نیمه اول تیر ماه ۱۴۰۱ بوده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند