امبر هرد

افشای اسناد رد شده پرونده جانی دپ و امبر هرد

به گزارش ردکارپت فیلم: با وجود پایان یافتن پرونده جانی دپ و امبر هرد، اسنادی که از سوی وکلای دو طرف ارائه شد و دادگاه رد کرده، ادعاها و اتهامات بسیاری را فاش کرد.

یک رسانه فارسی‌زبان نوشت: با وجود پایان یافتن پرونده جانی دپ و امبر هرد، اسنادی که از سوی وکلای دو طرف ارائه شد و دادگاه رد کرده، ادعاها و اتهامات بسیاری را فاش کرد.

اسناد اولیه دادگاه نشان داد که تیم حقوقی جانی دپ، ستاره هالیوودی، تلاش کرده‌اند تا عکس‌های برهنه همسر سابقش، امبر هرد، را به عنوان مدرکی برای کیفرخواست ارائه کنند.

از سوی دیگر، تیم حقوقی امبر تلاش کرد موضوع مصرف داروهای جانی دپ را که قرار بود موقعیت آمبر را در این پرونده تقویت کند، وارد کند.

در پایان هفته گذشته، ۶۰۰۰ صفحه از اسناد اولیه دادگاه حاوی اطلاعاتی محرمانه، قبل از رد آن‌ها از سوی قاضی، از طرف این دو نفر فاش شد.

تیم امبر هرد ادعا کرد که عکس‌ها و فیلم‌های ارائه شده از سوی تیم جانی ممکن است دستکاری شده باشد و چندین دادخواست برای اسناد اصلی ارائه کردند، اما آن‌ها رد شدند.

تیم امبر یک کارشناس پزشکی قانونی را استخدام کرد که ادعا کرد داده‌ها را دیده و صحت آن را زیر سوال برده، اما دادگاه در نهایت به او اجازه شهادت نداد.

امبر هرد به علت ورشکستگی نمی‌تواند طلب جانی دپ را بدهد

تیم امبر، جانی را متهم کرد که مصرف مواد مخدر می‌تواند دلیل سوء استفاده او از امبر هرد باشد و تیم جانی آن را تلاشی از سوی امبر برای بی‌آبرو کردن او در دادگاه می‌دانست.

تیم امبر همچنین ادعا کرد که جانی دپ تلاش کرده تا شواهد «نامناسب» را در قالب عکس‌های برهنه از او ارائه دهد و به دوره کوتاه امبر به عنوان یک رقصنده قبل از ملاقات با جانی اشاره کند.

به گزارش «reportersng grassroot»، امبر هرد با توجه به وضعیت مالی بد، پس از ناتوانی در پرداخت جریمه، اعلام ورشکستگی کرد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند