اکران

اکران آنلاین فیلمی به تهیه‌کنندگی شهاب حسینی

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم سینمایی مستقل «دوربرگردان» به نویسندگی و کارگردانی عارفه عنایتی و تهیه‌کنندگی شهاب حسینی از اول شهریورماه اکران می‌شود.

«دوربرگردان» به نویسندگی و کارگردانی عارفه عنایتی، سرمایه‌گذاری سارا احمدی و ندای هفت شهاب آسمان و تهیه‌کنندگی شهاب حسینی از اول شهریور ماه ۱۴۰۱ در سه پلتفرم تیوال، هاشور و وُدیو به صورت آنلاین اکران می‌شود.

شهرام ابراهیمی، غزاله نظر، باران زمانی و آیلین شهبازی بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه این فیلم آمده است: شش ماه است که مشکلات رابطه‌ی آرش و نفیسه، زوجی که سابقه‌ی روزهای زندگی مشترک‌شان به ده سال می‌رسد، پیچیده‌تر و زندگی آن دو به سبب سکوت و قهر نفیسه سردتر شده است. آن دو درحالی که قرار بر طلاق توافقی دارند به پیشنهاد نفیسه به هند سفر می‌کنند. این سفر به منظور آخرین فرصت برای بهبود رابطه انجام می‌شود. اما در هند هیچ‌چیز آن‌طور که نفیسه تصور می‌کرده پیش نمی‌رود. درنهایت آن دو با هم تصمیم می‌گیرند که آرش به محض بازگشت از سفر وسایلش را جمع کند و به خانه‌ی مادرش برود و در روزی که از قبل مقرر شده هردو برای طلاق به دادگاه مراجعه کنند. در روز بازگشت از سفر اما ….

عارفه عنایتی دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده‌ی سینماتئاتر دانشگاه هنر است.

او از سال ۱۳۷۶ فعالیت هنری خود را در زمینه‌های (نویسندگی برای رادیو، نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی تئاتر و فیلمنامه‌نویسی سینما و تلویزیون) آغاز کرده است.

او برنده‌ی سه جایزه‌ی نمایشنامه‌نویسی از سه دوره جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر برای نمایشنامه‌های «دوربرگردان»، «بازی سازان»، «صندوق مقدس» و همچنین جایزه‌ی نمایشنامه‌نویسی برای نمایشنامه‌ی «عدالتخانه» از جشنواره عدالت و امید است.

عوامل «دوربرگردان» عبارتند از: محمد شهبازی (مدیرتولید)، موسسه سینمایی ندای هفت شهاب آسمان (مجری طرح)، سید مهدی حسینی (جانشین تولید)، پرنوش خواجه‌ای (دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز)، محمد نامدار (مدیر فیلمبرداری)، امین اسحاقیان (فیلمبردار)، هادی معنوی (مدیر صدابرداری)، شهاب حسینی و شهرام ابراهیمی (تدوین)، سید مهدی حسینی (موسیقی)، حسین قورچیان (صداگذاری)، عباس یوسف‌شاهی (اصلاح رنگ و نور)، مرسده رضایی (طراح گریم)، عارفه عنایتی (طراح لباس)، ساناز فراهانی (منشی صحنه)، امین سجادی (عکاس)، سعید لشگری (مدیرتولید)، آوا فیاض (مدیر روابط‌عمومی)


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند