قمار باز

دو سریال‌ جدید که برای شبکه نمایش خانگی تولید می‌شوند

به گزارش ردکارپت فیلم: در آخرین نشست شورای پروانه تولید سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌‍و تصویر فراگیر (ساترا)، محمدرضا شفیعی و حجت قاسم‌زاده‌اصل برای تولید سریال‌های «قمار باز» و «راه‌های فرعی» از ساترا مجوز گرفتند.

در آخرین جلسه شورای صدور مجوز تولید ساترا، چهار طرح ارسال شده به دبیرخانه شورا مورد بررسی قرار گرفتند و طرح‌های «قمار باز» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و «راه‌های فرعی» به کارگردانی حجت قاسم‌زاده‌اصل تایید شدند.

در ادامه جلسه، طرح «قهوه ترک» به نویسندگی محمدرضا رضایی‌راد و نغمه ثمینی و کارگردانی منیر قیدی که توسط رسانه «فیلم نت» ثبت شده بود، مورد بررسی اعضا قرار گرفت و مقرر شد دو نفر از اعضای شورا در نشست مشورتی با نویسنده و کارگردان، طرح سریال را ارزیابی کنند.

آخرین طرح بررسی شده در جلسه شورا، «بامداد خمار» به نویسندگی محمد داوودی و تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی بود که مقرر شد جلسه کارشناسی با نویسنده و تهیه‌کننده برگزار و نتیجه جلسه مشورتی برای شورا ارسال شود.

شورای صدور مجوز تولید به‌عنوان یکی از شوراهای تخصصی ساترا، مسئول صدور مجوز تولید سریال‌ها و برنامه‌ها برای انتشار در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی است و اعضای حقیقی و حقوقی این شورا به صورت منظم هر هفته دو بار تشکیل جلسه و طرح‌های وصول شده به دبیرخانه را مورد بررسی و کارشناسی قرار می‌دهند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند