تورنتو

تجلیل بازیگر فیلم آرونوفسکی

به گزارش ردکارپت فیلم: برندن فریزر بازیگر فیلم «نهنگ» دارن آرنوفسکی در جشنواره فیلم تورنتو ۲۰۲۲ تجلیل می‌شود.

برندن فریزر با دریافت جایزه «تجلیل برای اجرا» برای نقشی که در فیلم «نهنگ» ایفا کرده در جشنواره فیلم تورنتوی امسال تجلیل می‌شود.

کامرون بیلی مدیرعامل این جشنواره از بازی برندن فریزر شهروند سابق تورنتو به عنوان نمایشی با عمق، قدرت و ظرافت خیره‌کننده یاد کرد و گفت این بازیگر هم در نقش‌های اکشن دیده شده و هم کمدی رمانتیک.

«نهنگ» ساخته دارن آرونوفسکی داستان یک معلم انگلیسی گوشه‌گیر را تصویر کرده که به شدت چاق است و تلاش دارد تا برای رسیدن به آرامش و رستگاری با دختر نوجوانش که از او جدا شده ارتباط برقرار کند.

این فیلم برمبنای نمایشنامه تحسین شده ساموئل دی.هانتر ساخته شده و سادی سینک، هونگ چائو، تای سیمکینز و سامانتا مورتون دیگر بازیگرانش هستند.

برَندِن فرِیزر ۵۳ ساله بازیگر آمریکایی-کانادایی فیلم‌هایی چون سه‌گانه «مومیایی»، «جورج جنگل»، «مسحور»، «سفر به مرکز زمین»،‌ «خدایان و هیولاها» و «تصادف» است. وی برای بازی در فیلم «نهنگ» به شدت افزایش وزن پیدا کرده تا بتواند در نقش این شخصیت ۳۰۰ کیلویی ظاهر شود.

وی به تازگی در فیلم «قاتلان ماه کامل» اسکورسیزی نیز در نقش یک وکیل جلوی دوربین رفته است.

جایزه تجلیل از یک بازیگر جشنواره تورنتو سال ۲۰۲۱ به جسیکا چستین و بندیکت کامبربچ و سال ۲۰۲۰ به کیت وینسلت و سر آنتونی هاپکینز و سال ۲۰۱۹ به خواکین فینیکس و مریل استریپ اهدا شد.

جشنواره فیلم تورنتو پیشتر اعلام کرده بود امسال در بخش کارگردانی از سم مندس تجلیل می‌کند.

چهل و هفتمین دوره جشنواره تورنتو امسال از ۸ تا ۱۸ سپتامبر (۱۷ تا ۲۷ شهریور) برگزار می‌شود و جشن اهدای جوایز خود را ۱۱ سپتامبر برگزار می‌کند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند