در آغوش درخت

حمایت مجیدی و میرکریمی از «در آغوش درخت»

به گزارش ردکارپت فیلم: سجاد نصرالهی‌نسب سرمایه‌گذار فیلم «در آغوش درخت» می‌گوید کارگردانانی مثل مجید مجیدی و رضا میرکریمی از همان ابتدا گروه تولید این پروژه که مربوط به یک فیلمساز فیلم‌اولی است را حمایت کرده‌اند.

سجاد نصرالهی‌نسب سرمایه‌گذار فیلم سینمایی «در آغوش درخت»  با اشاره به آغاز مراحل پس از تولید این فیلم سینمایی گفت: فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه پاشا و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح مدتی پیش به پایان رسیده است فیلمی که می‌توان آن را یک اثر هنری و کم دیالوگ دانست که اکثر لوکیشن‌های آن در فضای آزاد و در طبیعت ارومیه قرار دارد.

وی ادامه داد: یکی از اتفاق‌های خوب در این پروژه حضور و همراهی سینماگرانی چون مجید مجیدی و رضا میرکریمی بود. آقای مجیدی از همان ابتدای پیش تولید در جریان کار بوده و از اینکه در این فیلم از فضای شهری و آپارتمانی فاصله گرفته شده ابراز رضایت کرد. همچنین رضا میرکریمی نیز از این پروژه بسیار خوشش آمده بود و پیشنهاد داد که به عنوان مشاور در این پروژه حضور داشته باشد و در همین راستا مشاوره‌های قابل توجهی را به ما ارائه کرده بود.

نصرالهی‌نسب تاکید کرد: در تلاش هستیم تا این فیلم را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده کنیم. «در آغوش درخت» در حال حاضر در مرحله ساخت موسیقی است و فردین خلعتبری ساخت آن را برعهده دارد. همچنین صداگذاری این پروژه توسط مهدی جواهری زاده صورت می‌گیرد.

حمایت مجیدی و میرکریمی از «در آغوش درخت»/ ساخت موسیقی آغاز شد

وی در پاسخ به این سوال که فیلم در یکی از شهرهای آذری زبان فیلمبرداری شده و آیا دیالوگ‌ها و موسیقی نیز از این فضا و فرهنگ وام گرفته است هم توضیح داد: در واقع تصمیم گرفته شده تا بازیگران در فیلم به زبان فارسی صحبت می‌کنند تا گستردگی مخاطب بیشتری داشته باشیم.

«در آغوش درخت» فیلمی با مضمون اجتماعی است که برهه‌ای از زندگی یک خانواده و مشکلات پیش رویشان را به تصویر می‌کشد. فرزندانی که شاهد این مشکلات هستند و راهی جز نظاره آن ندارند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «تو خودت گفتی با قرص خوب می‌شم ولی سرد شدم. آنقدر سرد که این مریضی افتاد تو جونم.»

عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: بابک خواجه پاشا، تهیه کننده: محمدرضا مصباح، مجری طرح و سرمایه گذار: سجاد نصراللهی نسب، بازیگران: جواد قامتی، مارال بنی آدم، روح الله زمانی، مدیر فیلمبرداری: محمد فکوری، موسیقی: فردین خلعتبری، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح لباس: رؤیا اکبر زاده، صدابردار: مسیح حدپور سراج، تدوین: حسین جمشیدی گوهری و آیدین پرهیزی،

طراح گریم و دستیار اول کارگردان: بهمن ولی پور، مدیرتولید: جلیل اسماعیل زاده، برنامه ریز: علیرضا هارویان، جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان و بهزاد سلیمی، عکاس: صمد قربانزاده، دستیاران تهیه کننده: ایمان کرمیان – مهدی فتاحی، صداگذاری: مهدی جواهری زاده، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: حسن ایزدی، منشی صحنه: مرجان تاجیک.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند