بازیگر

متولدین۲ شهریور سینما ، تئاتر و موسیقی؛نیلوفر کوخانی

به گزارش کامینگ سون موزیک: نیلوفر کوخانی بازیگر نقش رزی در سریال سرجوخه است. این سریال به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری تولید شده است. با بیوگرافی نیلوفر کوخانی همراه ما باشید.

نیلوفر کوخانی در دومین روز از شهرویرماه سال ۷۰ چشم به جهان گشود. وی تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس در رشته ادبیات فارسی ادامه داد او همچنین دانش آموخته طراحی لباس و دیزاین از مجتمع فنی تهران می باشد.

وی دوره های بازیگری را در کلاس های فریدون جیرانی گذراند.بازی در فصل دوم سریال ستایش با نقشی کوتاهی در ۲۲ سالگی اولین تجربه ی تصویری او در مقابل دوربین بود. بازی در نقش تابان، سریال خانه امن سبب شهرت وی گردید.

همسر نیلوفر کوخانی کیست؟

وی در سن ۲۲ سالگی ازدواج نموده است. اطلاعاتی از همسر وی در دسترس نیست.

بازی در سریال سرجوخه

نیلوفر کوخانی بازیگر نقش رزی در سریال سرجوخه است.

سرجوخه وایتگر درامی امنیت اجتماعی است. سریال سر جوخه به روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوتند می‌پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند.

در این سریال بازیگران زیادی نظیر سامان صفاری، حمیدرضا محمدی، آرش آصفی، علی اوسیوند، حبیب دهقان، پیام احمدی نیا، قربان نجفی، نازنین کیوانی و… به نقش آفرینی می پردازند.

حضور در دنیای تصویر

بازی در سریال ستایش ۲، چرخ و فلک، دختران زمستان، خانه امن، هم بازی، قورباغه، تاریکی شب روشنایی روزبه ایفای نقش پرداخت. وی همچنین با بازی در فیلم سینمایی دختران زمستان، روز ششم،ترید بازی در سینما را نیز تجربه نموده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند