سانفرانسیسکو

حضور «صحنه‌زنی» در جشنواره ایرانیان سانفرانسیسکو

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم سینمایی «صحنه زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی به پانزدهمین دوره جشنواره «ایرانیان سانفرانسیسکو» راه یافت.

فیلم سینمایی «صحنه‌زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی و تهیه کنندگی مجید رضابالا با پخش مرکز بین الملل سوره، در جشنواره ایرانیان سانفرانسیسکو به نمایش در می‌آید.

پانزدهمین دوره این جشنواره در روزهای ۱۷ و ۱۸ سپتامبر برابر با ۲۶ و ۲۷ شهریور ماه در شهر سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد.

جشنواره «ایرانیان سانفرانسیسکو» نخستین جشنواره فیلم مستقل ایرانیان در خارج از کشور است که از سال ۲۰۰۸ شروع به کار کرده و فیلم‌هایی که توسط ایرانیان یا درباره کشور ایران ساخته می‌شوند مجاز به حضور در این جشنواره اند.

«صحنه زنی» پیش از این در نوزدهمین دوره جشنواره «چنای» هند و هفتاد و پنجمین جشنواره بین المللی «سالرنو» ایتالیا حضور داشت. همچنین این فیلم سینمایی برای اولین بار در سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد و سیمرغ نقره‌ای بهترین فیلم را از این جشنواره دریافت کرد.

این فیلم سینمایی برای نخستین‌بار با پرداختی دراماتیک به سراغ سوژه صحنه زنی و معضلات پیرامون آنکه در زیر پوست شهر در حال وقوع است، رفته است.

مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، پیام احمدی‌نیا، لیندا کیانی، محمد نادری، فرزانه سهیلی، سیامک ادیب، غزاله جزایری و مجید صالحی، با حضور حمیدرضا نعیمی، امید روحانی و آتش تقی‌پور بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.

پخش بین‌الملل «صحنه زنی» را مرکز بین الملل سوره برعهده دارد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند