بازنشستگی

فیلم زندگینامه‌ای اسپیلبرگ در تورنتو دیده شد

به گزارش ردکارپت فیلم: «فابلمن‌ها» فیلم زندگینامه‌ای استیون اسپیلبرگ برای اولین بار در جشنواره فیلم تورنتو ۲۰۲۲ به نمایش درآمد و با تشویق طولانی مدت حضار و تاکید کارگردان بر این که قصد بازنشستگی ندارد روبه رو شد.

«فابلمن‌ها» یا «خانواده فابلمن» ساخته جدید استیون اسپیلبرگ دیروز (شنبه) در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو (TIFF) با تشویق زیاد به نمایش درآمد.

اسپیلبرگ که آشکارا متاثر شده بود و با پخش تیتراژ روی صحنه آمده بود گفت واقعاً خوشحال است که در تورنتو است.

کارگردان گفت پاندمی موجب شد تا بخواهد شخصی‌ترین داستانش را تصویر کند و از اولین تلاش‌هایش برای فیلم‌سازی در کودکی در آریزونا تا فروپاشی خانوادگی را روی پرده ببرد.

وی گفت: هر چه شرایط بدتر و بدتر شد احساس کردم باید مواردی را درباره پدر و مادرش باز کنم و آنها را پشت سر بگذارم. در همین حال به جمعیتی که در تورنتو گرد آمده بودند اطمینان داد که با وجود اینکه با گذشته‌اش به تفاهم رسیده، این فیلم به معنی خداحافظی او با سینما نخواهد بود.

اسپیلبرگ گفت: نه این فیلم به این معنی نیست که بازنشسته می‌شوم. این آواز قوی من نیست.

وی افزود تجربه ساخت این فیلم برای او مهم بود زیرا او را به مادر مرحومش «لیا» نزدیک‌تر کرد.

امسال جشنواره فیلم تورنتو در رقابت با جشنواره ونیز و تلوراید که هم‌زمان برگزار می‌شوند، موفق شد تا فیلم اسپیلبرگ را برای اولین نمایش جهانی آن به دست آورد.

در این فیلم میشل ویلیامز، پل دانو، ست روگن و گابریل لابل در نقش‌های شخصیت‌های اصلی خانواده اسپیلبرگ و خود وی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

اسپیلبرگ با همکاری تونی کوشنر فیلمنامه نویس «لینکلن»، «مونیخ» و «داستان وست ساید» فیلمنامه را نوشته است.

«فابلمن‌ها» از ۱۱ نوامبر در سینماها اکران می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند