بازیگر

متولدین ۲۰ شهریور سینما ، تئاتر و موسیقی؛ محمودرضا قدیریان

به گزارش ردکارپت فیلم:  محمودرضا قدیریان متولد ۲۰ شهریور ۱۳۵۹ در تهران مجری و بازیگر ایران است. فارغ التحصیل لیسانس کامپیوتر گرایش نرم افزار از دانشگاه آزاد است ، بجز مجری گری که اصلی ترین حرفه اش می باشد ، سالهاست در رادیو فعالیت می کند و تجربه بازیگری را نیز دارد.همسرش هم بازیگر است.

  • نام اصلی : محمودرضا قدیریان
  • متولد : ۲۰ شهریور ۱۳۵۹ تهران
  • زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • پیشه : مجری و بازیگر
  • مدرک تحصیلی : لیسانس کامپیوتر نرم افزار
  • سالهای فعالیت : ۱۳۸۲ تاکنون
  • همسر : فرشته آلوسی
ورود به رادیو توسط یکی از آشنایان

وی از سال ۱۳۸۲ توسط حمید منوچهری از کارگردانان نمایش های رادیویی که نسبت فامیلی با یکدیگر دارند به سازمان معرفی شد و بعد از سپری کردن دو سال کار آموزی آرام آرام پا به عرصه نمایش های رادیویی گذاشت او قبل از ورود به رادیو در تئاتر مشغول بود.

گویندگی رادیو

وی یکی از مجریان و گویندگان رادیو میباشد که سالهاست به عنوان گوینده برنامه های مختلف در شبکه های رادیویی فعالیت می کند و اصلی ترین حرفه و شغل به اجرا در رادیو می باشد.

زندگینامه محمودرضا قدیریانی و همسرش فرشته آلوسی

وضعیت ازدواج و همسر محمودرضا قدیریان

محمود رضا قدیریان ۳۸ ساله و مجری برنامه های تلویزیونی در ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ با فرشته آلوسی در ۳۲ سالگی بعد از تقریبا ۸ ماه نامزدی رسما ازدواج کرد.

محمودرضا قدیریانی و همسرش فرشته آلوسی

ماجرای آشنایی

اولین بار در سال ۸۹ در سریال تقاطع با یکدیگر آشنا شدند اما در سال ۹۶ بود که اتفاقی در خیابان همدیگر رو دیدند و بعد از دعوت آلوسی از قدیریان برای حضور در تئاترشان این آشنایی شکل جدی تری به خود گرفت. بعدا فهمیدند هم محله ای هستند و کار به خواستگار و نامزدی کشید.

ماجرای آشنایی محمودرضا قدیریانی با همسرش

شبکه های رادیویی

محمودرضا قدیریان تاکنون با شبکه های رادیویی جوان رادیو قرآن صدای آشنا و همچنین برنامه های راه شب رادیو ایران همکاری داشته است.

عرصه بازیگری

من کلا بازیگرم. من از اول بازیگر بودم. چند سال قبل بود که سریال ستاره ی سهیل به من پیشنهاد شد که مرحوم قویدل عزیز آن را کارگردانی می کرد. من در این سریال نقش اویس قرنی را داشتم و در کنار اساتید زیادی ازی می کردم این اولین کار تصویری من بود که اتفاقا خودم هم خیلی دوستش دارم.

محمود رضا قدیریان در سریال ستاره سهیل

دوبله را دوست دارم

دوبله خیلی کم انجام دادم ولی هیچ وقت فرصت نکردم که بخواهم برای دوبله وقت بگذارم چون دوبلاژ هنر بسیار بسیار زیبا و با رادیو کاملا تفاوت دارد ، یک تکنیک دیگری است و باید به خاطرش وقت گذاشت.

من این فرصت را هرگز نداشتم ، اما اگر روزی این فرصت را داشته باشم که بتوانم از پایه از پایین بخواهم شروع کنم قطعا این کار را خواهم کرد چون دوبله را خیلی دوست دارم.

محمودرضا قدیریانی مجری

مجری گری در تلویزیون

وی از سال ۹۲ اجرای زنده برنامه تلویزیونی ساعت ۲۵ را به عهده دارد که این برنامه هر شب ساعت ۳۰ دقیقه بامداد به مدت ۱۰۰ دقیقه از شبکه تهران پخش می شد.

تدریس

قدیریان علاوه بر حرف های نام برده شده شغل دیگری نیز دارد و در دانشگاه و اموزشگاه های مختلف مشغول تدریس فن بیان و اجرا و گویندگی می باشد.

محمود رضا قدیریان و فرشته آلوسی و داریوش فرضیایی

ملاک کار

دو چیز در انتخاب برنامه برایم مهم است؛ اول عوامل سازنده و تولید ، دوم علاقه به محتوا و موضوع برنامه ، اگر این دو برایم قابل قبول باشد فرقی نمی کند روی آنتن کدام شبکه می رود. کیفیت به اندازه ای مهم است که گاهی کار رادیو را به پیشنهادهای تلویزیونی ترجیح داده ام.

موسیقی سنتی

قطعا من هم مثل بقیه مردم موسیقی را دوست دارم با تاکید این موضوع که من موسیقی سنتی را بیشتر دوست دارم ولی خواننده های پاپ ما این روزها آنقدر خوب عمل می کنند . من تجربه موسیقیایی نداشته ام و فقط شنونده موسیقی هستم.

فیلم شناسی

  • سریال برنا
  • به کجا چنین شتابان
  • ستاره سهیل
  • مادر لر
  • ساعت فراموشی
  • مجموعه ۲۴

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند