اکران

اکران بازی‌های جام‌جهانی در سینماها قطعی شد

به گزارش ردکارپت فیلم: رییس انجمن سینمادران از قطعی شدن اکران مسابقات فوتبال جام جهانی قطر در سینماهای سراسر کشور خبر داد.

محمد قاصد اشرفی رئیس انجمن سینماداران درباره آخرین تصمیم‌گیری‌ها برای صدور مجوز نمایش مسابقات فوتبال جام‌جهانی قطر در سالن‌های سینمایی گفت: خوشبختانه موافقت‌های لازم برای ایجاد شرایط لازم نمایش مسابقات فوتبال در سینماها انجام شده تا سالن‌های سینمایی بتوانند با موفقیت مسابقات مورد نظر را نمایش دهند.

وی با اشاره به اینکه رئیس سازمان سینمایی نیز پی گیر نمایش مسابقات فوتبال جام‌جهانی در سینماها بود، توضیح داد: با توجه به جلساتی که تا امروز برگزار کردیم، قرار است تا سینماهای سراسر کشور امکان نمایش مسابقات فوتبال را داشته باشند.

رئیس انجمن سینماداران بیان کرد: همچنین از سوی سازمان سینمایی اقدامات لازم برای همکاری با نیروی انتظامی هنگام پخش مسابقات فوتبال در سینماها صورت گرفته است. امیدوارم بتوانیم شرایطی را فراهم بیاوریم که این مسابقات با کیفیت مناسب در سالن‌های سینمایی نمایش داده شود.

وی با اشاره به اینکه تمام مسابقات فوتبال ایران در گروه خود در سینماها نمایش داده می‌شود، توضیح داد: در تلاش هستیم تا نمایش دیگر مسابقات پرطرفدار جام‌جهانی قطر را نیز در سالن‌های سینمایی پخش کنیم.

رئیس سینما ماندانا درباره توافق بین سینماداران و صاحبان فیلم‌هایی که در آن بازه زمانی فیلم‌هایشان نوبت اکران دارد، بیان کرد: درباره چگونگی همکاری میان سینماداران و صاحبان فیلم‌های در حال اکران و درصدی که می‌توان به آن‌ها پرداخت کرد، پیشنهادهایی به شواری صنفی نمایش داده شده و باید دید چه تصمیمی در این زمینه گرفته می‌شود.

اشرفی در پایان با اشاره به اینکه مردم علاقه‌مند به تماشای فوتبال در سینماها هستند، گفت: بی‌شک استقبال خوبی از نمایش مسابقات فوتبال جام‌جهانی در سینماها صورت می‌گیرد و این می‌تواند به نفع سینمای ایران باشد، اما نباید فراموش کرد که این استقبال تنها می‌تواند یک مسکن موقت برای سینما به شمار رود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند