تماشاخانه

بازیگر «هرجا آب هست ویرانی است» شدم

به گزارش ردکارپت فیلم: هادی عامل هاشمی که در نمایش «هرجا آب هست ویرانی است» در تماشاخانه سپند به ایفای نقش می‌پردازد، اعلام کرد نمایش «عجب گرفتاری شدیم» از سال ۹۸ در انتظار نوبت اجرا در مجموعه تئاتر شهر است.

هادی عامل هاشمی بازیگر و کارگردان تئاتر درباره جدیدترین فعالیت خود در این عرصه، گفت: محمد واحدی به همراه محمد نوروزی‌نسب نمایشنامه «هر جا آب هست ویرانی است» را نوشته‌اند که این نمایش قرار است با کارگردانی محمد واحدی در تماشاخانه سپند روی صحنه برود. در این اثر نمایشی به همراه علی عامل هاشمی و محمد نوروزی‌نسب به ایفای نقش می‌پردازیم.

وی درباره موضوع «هر جا آب هست ویرانی است»، توضیح داد: این نمایش نگاه تازه‌ای به جنگ دارد و اثری شاعرانه است. «هر جا آب هست ویرانی است» روایتگر ماجرای پدری است که در ناکجاآبادی که گرفتار جنگ شده با یک ابر و یک ستاره به گفتگو می‌پردازد.

عامل هاشمی اظهار کرد: این نمایش شیوه اجرایی متفاوتی دارد و به نوعی معناگریز است.

وی در پایان سخنان خود درباره اینکه آیا قصد کارگردانی اثری جدید را دارد یا نه، یادآور شد: قرار بود در فروردین سال ۹۸ نمایش «عجب گرفتاری شدیم» را در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه ببریم که تمرین‌های نمایش را هم آغاز کرده بودیم ولی این امر میسر نشد. از آن سال تاکنون در انتظار نوبت اجرایی این نمایش در تئاتر شهر هستم که البته مدتی هم به دلیل شیوع ویروس کرونا اجراهای تئاتری تعطیل بود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند