ویگو

ویگو مورتنسن دوباره به دنیای وسترن می‌رود

به گزارش ردکارپت فیلم: ویگو مورتنسن فیلم وسترنی با عنوان «مرده‌ها آسیب نمی‌زنند» را کارگردانی می‌کند.

ویگو مورتنسن روی صندلی کارگردانی یک فیلم وسترن با عنوان «مرده‌ها آسیب نمی‌زنند» می‌نشیند.

مورتنسن نویسندگی، کارگردانی و بازیگری در این فیلم را برعهده دارد و ویکی کریپس بازیگر «نخ خیال» دیگر بازیگر این فیلم خواهد بود.

فیلمبرداری این فیلم از ۱۲ اکتبر در کانادا آغاز خواهد شد و از داستان آن به عنوان یک داستان عاشقانه وسترن در دهه ۱۸۶۰ یاد شده است.

در این فیلم کریپس در نقش یک زن فرانسوی کانادایی جلوی دوربین می‌رود که با یک مهاجر دانمارکی با بازی مورتنسن آشنا می‌شود، اما جنگ داخلی آن‌ها را از هم جدا می‌کند و این زن با ماجراهای جدیدی روبه‌رو می‌شود که بازگشت شخصیت مورتنسن پس از مدتی معادلات را به هم می‌زند.

تام بیتمن بازیگر «مرگ روی نیل»، لنس هنریکسن بازیگر «سقوط» و دبلیو.ارل براون بازیگر «نابخشوده» دیگر بازیگران فیلم هستند.

در این فیلم مورتنسن دوباره با گروهی همکاری می‌کند که با تجربه اولین کارگردانی‌اش با فیلم «سقوط» در سال ۲۰۲۱ با آنها همکاری کرده بود. مارسل زیسکیند فیلمبردار و طراح تولید کارول اسپیر نیز از همان فیلم با او هستند.

این فیلم علاوه بر اونتاریو و بریتیش کلمبیا کانادا در دارناگو مکزیک هم فیلمبرداری می‌شود.

مورتنسن گفته است هدفش از نوشتن این داستان و ساختن آن این بوده که داستان زنی مقاوم در مناطق دورافتاده و بی‌قانون جنوب غربی آمریکا در دهه ۱۸۶۰ را تصویر کند و شخصیت زن این فیلم زنی برای تمام فصول است؛ شجاع، صادق و صریح و در عین حال با حس همدردی عمیق.

وی افزود هدفش این نبوده که فقط وسترنی با حضور یک زن در نقش اصلی بسازد بلکه می‌خواهد این زن را با طبیعت سازش‌ناپذیرش در قالب یک رهبر تصویر کند.

ویکی کریپس با فیلم «کورساژ» به عنوان نماینده اتریش برای رقابت اسکار امسال معرفی شده است. وی برای بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر زن بخش «نوعی نگاه» جشنواره کن را دریافت کرده است.

مورتنسن که بازیگر نقش «آراگورن» در سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» بود، در فیلم‌های دیگری چون وسترن «آپالوسا»، درام «کتاب سبز» و اخیراً فیلم عملی تخیلی «جنایت‌های آینده» بازی کرده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند