صداوسیما

وضعیت کاری محمود پاک نیت

به گزارش ردکارپت فیلم: محمود پاک نیت باور دارد ۴ سریال آماده پخش برای صداوسیما دارم که قابل رقابت با شبکه نمایش خانگی است.

محمود پاک نیت در رابطه با فعالیت‌های این روزهای خود اظهار کرد: ۷ ماه است که هیچ کاری نکرده‌ام، چراکه پس از بازی در ۴ سریال پی در پی در دوره کرونا دیگر خسته شده بودم.

او با اشاره به اینکه در سریال‌هایی چون «گیلدخت»، «جشن سربرون»، «تب و تاب» و «سنجر خان» به ایفای نقش پرداخته‌ که هنوز هیچکدام از آن‌ها به پخش نرسیده، در تشریح داستان این آثار و نقش خود در آن‌ها گفت: داستان سریال سنجر خان مربوط به زمان حکومت احمدشاه است. سنجر خان در آن دوره از مبارزان سنندج بوده. یک نفر به نام شریف‌الدوله مامور می‌شود که از تهران به سنندج برود و همه آن‌ها را قلع و قم کند که آن شخصیت را من بازی کرده‌ام.

پاک نیت ادامه داد: داستان سریال جشن سربرون مربوط به زمان حکومت مظفرالدین شاه است که حول محور استان فارس رخ می‌دهد و بنده نقش فتح‌الله خان، والی فارس را ایفا می‌کنم که آن هم یک شخصیت منفی است. داستان سریال گیلدخت نیز مربوط به زمان مظفرالدین شاه است که بنده در آن نقش یک خان شمالی را ایفا کرده‌ام و اثر بسیار خوبی است. سریال تب و تاب نیز در رابطه با مسائل روز جامعه است.

این بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص تلاش صداوسیما برای رقابت با آثار شبکه نمایش خانگی تصریح کرد: کارهای «سنجر خان»، «گیلدخت»، «جشن سربرون» و «تب و تاب» که برای شبکه‌های دو، سه سیما و سیمافیلم تولید شده واقعا آثار خوبی بوده است. من از پیشنهادهای همکاری سعی کرده‌ام آن‌هایی را برگزینم که مورد پسندم بوده و معتقدم که این آثار، آثار خوب و قابل رقابتی با نمایش خانگی خواهد بود.

او ادامه داد: با این حال معتقدم که شبکه نمایش خانگی جای خود را میان مخاطبان باز کرده و اکثر مردم آثار نمایش خانگی را دنبال و تماشا می‌کنند. علت نیز این است که قصه‌هایی که ساخته می‌شود قصه‌های بسیار خوبی است و فضای آن از صداوسیما بازتر است. بنابر این به نظرم کارهایی که تولید می‌شود از آثار صداوسیما بهتر می‌شود.

پاک نیت در خصوص آثاری که خود از میان سریال‌های شبکه نمایش خانگی دنبال می‌کند، گفت: در حال حاضر دو سریال خون سرد و جیران، اثر حسن فتحی را تماشا می‌کنم. عوامل سریال جیران خیلی خوب کار کرده‌اند و متن و کارگردانی آن نیز خیلی خوب است. من چند کار با حسن فتحی انجام داده‌ام، او را خوب می‌شناسم و می‌دانم‌ کسی نیست که کاری بسازد که نتیجه‌ بدی داشته باشد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند