سینمای جهان

معرفی ۱۵ فیلم فانتزی گرگ و میشی

به گزارش ردکارپت فیلم: گرگ و میش به عنوان یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای جهان، در طول سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرد. اگر از طرفداران این فانتزی عاشقانه هستید، در اینجا به بررسی بهترین‌های این ژانر پرداخته‌ایم.

  اگر در حال و هوای یک داستان عاشقانه دلخراش هستید، داستان یک روح(۲۰۱۷) و آکادمی خون آشام (۲۰۱۴) از جمله فیلم‌هایی است که می‌توان به طرفداران گرگ و میش پیشنهاد داد.

غم انگیزترین داستان‌های عاشقانه که به تصویر کشیده شد؛ معرفی ۱۵ فیلم فانتزی گرگ و میشی

آیا فیلمی شبیه به گرگ و میش وجود دارد؟ اگر حماسه گرگ و میش را دوست داشته باشم چه چیزی را باید تماشا کرد؟

غم انگیزترین داستان‌های عاشقانه که به تصویر کشیده شد؛ معرفی ۱۵ فیلم فانتزی گرگ و میشی

در میان آثار فانتزی با داستان‌های عاشقانه سینمای جهان از کارهایی چون مخلوقات زیبا در سال ۲۰۱۳ و دنیای زیرین اثری ساخته شده در ۱۰ سال قبل از آن می‌توان به عنوان بهترین‌ها و پرمخاطب‌ترین آثار نام برد.

در اینجا چند فیلم مشابه دیگر همانند گرگ و میش وجود دارد که بی‌شک شما را غمگین خواهد کرد.

ابزارهای مرگبار: شهر استخوان‌ها به کارگردانی هارالد زوارت، تنها عاشقان زنده می‌مانند اثر جیم جارموش و بدن‌های گرم ساخته جاناتان لوین هر سه محصول سال ۲۰۱۳، گفت و گو با خون آشام: داستان‌های خون آشام(۱۹۹۴) کار نیل جوردن، با جو بلک آشنا شوید محصول سال ۱۹۹۸ آمریکا به کارگردانی مارتین برست و با بازی برد پیت و آنتونی هاپکینز، تاک ابدی (۲۰۰۲) ساخته جی راسل، ۵۰ طیف خاکستری ساخته سم تیلور جانسون(۲۰۱۵)، شنل قرمزی محصول ۲۰۱۱ به کارگردانی کاترین هاردویک، فرو افتاده گرگوری هابلیت در سال ۲۰۱۶، حیوان صفت دانیل بارنز و آب برای فیل‌ها ساخته فرانسیس لارنس هر دو محصول ۲۰۱۱ فیلم‌های مشابه گرگ و میش هستند.

غم انگیزترین داستان‌های عاشقانه که به تصویر کشیده شد؛ معرفی ۱۵ فیلم فانتزی گرگ و میشی

 

نتفلیکس برای ماه اکتبر در ژانر وحشت برای مخاطبان خود تازه‌هایی دارد؛ در کنار سری تلویزیونی درام آمریکایی خون حقیقی، پنج فصل گرگ و میش به نتفلیکس می آید.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند