دوربین

گردباد به اوکلاهاما برمی گردد

به گزارش ردکارپت فیلم: «گردباد ۲» که دنباله‌ای بر «گردباد» ۱۹۹۶ به کارگردانی‌ یان ده بونت خواهد بود، قرار است از اوایل سال ۲۰۲۳ جلوی دوربین برود.

فیلمبرداری Twister ۲ از بهار سال میلادی پیش رو آغاز می‌شود و احتمال دارد هلن هانت بازیگر نقش دکتر جوآن تورنتن هاردینگ در فصل دوم این فیلم سینمایی حضور داشته باشد ولی هنوز مشخص نیست که آیا در زمان حاضر به او پیشنهاد رسمی داده شده است یا خیر.

داستان گردباد در فصل نخست از این قرار است که دکتر جوآن تورنتن هاردینگ در اوکلاهما با همسر سابقش، بیل هاردینگ با بازی بیل پاکستون برخورد می‌کند. این دو درباره گردبادهای عظیم تحقیق می‌کنند؛ گردبادهایی که نزدیک به بیست سال قبل هنگامی که جوآن پنج ساله بود، پدرش را به کام خود فرو برده بود.

گردباد به اوکلاهاما برمی گردد

جوآن به همراه بیل (که محبوبه‌اش، ملیسا او را همراهی می‌کند) تصمیم دارند برای ثبت مشخصات گردباد، گردبادسنج‌های کوچکی را درون آن قرار دهند. اتومبیل جوآن توسط گردبادی معمولی نابود می‌شود و او به اجبار با بیل هم سفر می‌شود. ملیسا که نمی‌تواند زندگی خود را با زندگی در دل طبیعت هم‌ساز کند، بیل را ترک می‌کند. بیل و جوآن سوار بر اتومبیل به دل بزرگ‌ترین گردباد دوران اخیر می‌زنند و گردباد سنج را در دل آن قرار می‌دهند.

گردباد همه چیز را نابود کرده اما آنان در انجام مأموریت خود موفق شده‌اند و بعد به آمریکا ‌می‌روند و با موشک فضایی به سیاره مریخ حمله می‌کنند و بعد از نابودی مریخ در کره ماه زندگی می‌کنند و ۱۰ سال بعد می‌میرند.

بیل پاسکتون در سال ۲۰۱۷ در سن ۶۱ سالگی درگذشت اما عوامل این پروژه به دنبال بازگشت هلن هانت به گردباد ۲ هستند.

به گزارش ددلاین، یونیورسال پیکچرز و آمبلین انترتینمنت، آغاز بهار ۲۰۲۳ را برای تولید فیلم در نظر گرفته‌اند اما این کار به یافتن کارگردان بستگی دارد.

پیشتر اعلام شده بود که جوزف کوشینسکی هدایت گردباد ۲ به نویسندگی مارک ال. اسمیت فیلمنامه‌نویس آمریکایی را بر عهده داشته است. البته کوشینسکی از آن زمان پروژه را ترک کرده تا تمرکز خود را بر روی ساخت فیلم آینده‌اش مسابقه فرمول یک با بازی برد پیت بگذارد.

این بدان معناست که گردباد ۲ اکنون کارگردانی ندارد و گفته می‌شود مدیران استودیو در حال دیدار با کارگردان‌های مختلف برای پروژه هستند.

از جیمی چین و الیزابت چای واشارهی به عنوان دیگر کارگردانان در نظر گرفته شده برای این پروژه نام برده شده است که گروه کارگردانی در عین حال شامل دن تراختنبرگ و تراویس نایت هم می‌شود.

به نوشته ددلاین، کارگردان‌های دیگری هم در نظر گرفته شده‌اند، اما نباید روی کارگردان اصلی سازنده فصل نخست (یان ده بونت) حساب کرد. او پیشتر در گفت و گویی با تارنمای Collider گفته بود که اعلام ساخت فصل دوم گردباد کاملاً غافلگیرکننده بود.

هنوز تاریخ اکرانی برای گردباد ۲ در نظر گرفته نشده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند