تصویربرداری

«شهباز» به روزهای پایانی تصویربرداری رسید

به گزارش ردکارپت فیلم: مجموعه تلویزیونی «شهباز» به کارگردانی حمیدرضا لوافی این روزها در مرحله پایانی تصویربرداری است.

سریال «شهباز» به نویسندگی مینا خدیوی در ژانر پلیسی معمایی با موضوع فضای مجازی و پلیس سایبری مدتی است که در شهر تهران در حال تصویربرداری است و این روزها در مراحل پایانی تصویربرداری قرار دارد.

«شهباز» را حمیدرضا لوافی کارگردانی می‌کند و درباره یک گروه سایبری است که در جستجوی یک هکر بین‌المللی هستند. پلیس سایبری با اشراف به این فضا با مجرمین برخورد می‌کند و به داستان مردمی هم که از آن‌ها سوءاستفاده شده و مورد نشان افراد خلافکار قرار گرفته‌اند، می‌پردازد.

آرش مجیدی، رضا داودنژاد، علیرضا آرا، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، سیروس همتی، فاطیما بهارمست، غزال نظر، پاوان افسر از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان سریال شهباز آمده است: شهباز دو سال در انتظار چنین روزی نشسته است. روزی که همه قرار است با پیدا کردن ارغوان، نفسی به راحتی بکشند. غافل از اینکه این بازی، چرخشی دیگر در پیش دارد.

طرح و ایده سریال «شهباز» از سال ۱۳۹۷ در گروه فیلم و سریال شبکه پنج مطرح شد، پس از یک سال و نیم پژوهش و نگارش، متن به اتمام رسید و از بهمن ۱۴۰۰ فیلمبرداری آن شروع شده است. این مجموعه تلویزیونی در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند