بلیط

سبقت کمدی و انیمیشن از ژانر اجتماعی در سینما

به گزارش ردکارپت فیلم: انیمیشن پسر دلفینی در هفته هشتم اکران خود با فروش ۵۱ هزار قطعه بلیط همچنان صدر نشین جدول فروش بلیط سینما‌ها است.

سینمای ایران این هفته در مجموع سه میلیارد و ۸۲۰ میلیون و ۹۵۲ هزار مخاطب داشت که این مقدار نسبت به هفته گذشته روند نزولی داشته است.

انیمیشن «پسر دلفینی» به کارگردانی و نویسندگی محمد خیراندیش در هفته هفتم اکران خود هچنان در صدر جدول سینما‌ها قرار دارد. پسر دلفینی این هفته با فروش ۵۱ هزار قطعه بلیط به ارزش یک میلیارد و ۲۱ میلیون تومان و فروش کل ۱۴ میلیارد و ۹۳۴ میلیون تومان توانست در صدر جدول فروش بلیط سینما باقی بماند.

فیلم کمدی «انفرادی» اثر سیدمسعود اطیابی در این هفته توانست ۳۸ هزار قطعه بلیت به ارزش ۸۳۲ میلیون تومان را به فروش برساند و در رتبه دوم جدول سینما‌ها قرار گیرد.

فیلم سینمایی «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار در یازدهمین هفته از اکران خود با فروش ۱۹ هزار قطعه بلیت به ارزش ۴۶۷ میلیون تومان، توانست در رتبه سوم جدول فروش سینما‌ها قرار گیرد.

فیلم «دوزیست» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، در هفته دهم نمایش خود با فروش ۱۹ هزار قطعه بلیت به ارزش ۴۷۶ میلیون تومان توانست رتبه چهارم جدول فروش سینما‌ها را از آن خود کند.

«تی‌تی» ساخته آیدا پناهنده با جذب ۹ هزار تماشاگر و فروش ۲۴۲ میلیون تومانی، در رتبه پنجم جدول فروش هفتگی قرار گرفت.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند