سی‌بی‌اس

جاش نالی: با مرگ خودم کنار آمده‌ام

به گزارش ردکارپت فیلم:  مردی که در شبکه اجتماعی تیک تاک نقش «جسد» را بازی می‌کرد، بالاخره به یک سریال تلویزیونی راه پیدا کرد. جاش نالی، نقش جسد را در سریال « CSI: Vegas» شبکه سی‌بی‌اس بازی می‌کند.

جاش نالی، مردی اهل کنتاکی که در تیک تاک نقش مرده را بازی می‌کند، سرانجام نظر سازندگان سریال «CSI: Vegas» را به خود جلب کرد و آن‌ها تصمیم گرفتند از او در نقش «جسد» استفاده کنند.

جاش نالی از الیزابت تاون، کنتاکی، صاحب حساب کاربری «living_dead_josh» در تیک تاک است که از اکتبر گذشته، صدها ویدیو از خودش در هیئت یک مرده منتشر کرده است.

جاش نالی با حساب کاربری «living_dead_josh» با نزدیک به ۱۲۵۰۰۰ فالوور و ۴.۳ میلیون لایک، رستوران داری ۴۱ ساله است که هر بار در ویدئوهایش برای چند ثانیه در نقش یک مرده، در حاشیه رودخانه‌ها، جاده‌ها، پل ها و جنگل‌ها ظاهر می‌شود.

 

او گفت: «می‌دانستم که این ساده‌ترین راه برای این است که بتوانم واقعا به یک برنامه تلویزیونی یا فیلم راه پیدا کنم، بدون اینکه مجبور شوم تست بازیگری بدهم. تنبلی یکی از دلایلش است.»

مرده‌بازی آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست، نالی راهش را یاد گرفته است: در اجراهای اولیه خود متوجه حرکت قفسه سینه و سایر حرکات غیرارادی‌ای شد که زنده بودن او را لو می‌دهد. او گفت که یاد گرفته است که چگونه کنترل بهتری بر تنفس و سایر حرکات ظریف خود داشته باشد.

او خود را به عنوان یک جسد مرده در مقابل در انبار یا ماشین قرار داده، یا بیرون از دفتر CBS و موزه «Ripley’s Believe It or Not» خودش را به مردن زده است.

ویدیوهای دیگر نالی را نشان می‌دهد که او خود را به مردن زده، و سگ‌ها در حال بو کشیدن بدن او هستند.

در ماه جولای، نالی سرانجام تماسی را دریافت کرد که منتظرش بود و به دستور سازندگان «CSI: Vegas» به لس آنجلس پرواز کرد، جایی که نزدیک به یک هفته را در نقش یک مرده بدون هویت گذراند. اپیزود با حضور نالی قرار است به زودی پخش شود.

به نظر می‌رسد که نالی با صدها ویدئوی «مرده» و حضور سینمایی کوتاه در این نقش، با مسئله مرگ کنار آمده است.

او گفت: من می‌توانم با مرگ روبرو شوم و واقعا لازم نیست نگران آن باشم، زیرا می‌دانید، من بارها خود را مرده دیده‌ام. این یک راه خوب برای کنار آمدن با مرگ است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند