سریال

«ایندیانا جونز» سریال می‌شود

به گزارش ردکارپت فیلم: کمپانی دیزنی سرگرم ایجاد مقدمات برای ساخت سریال «ایندیانا جونز» برای عرضه از سامانه نمایش آنلاین دیزنی پلاس است.

کمپانی‌های «لوکاس فیلم» و «ماوس فیلم» در جلسات عمومی خود با نویسندگان احتمال ساخت یک سریال بر اساس شخصیت «ایندیانا جونز»، باستان‌شناس جستجوگر و بی‌پروا را مطرح کردند و هنوز در پی یافتن نویسنده برای این پروژه هستند.

هنوز مشخص نیست این سریال رویکردی پیشنگرانه به مجموعه فیلم‌های «ایندیانا جونز» دارد یا در دنباله داستان آنها روایت خواهد شد و یا ارتباطی با قسمت جدید و پنجم این سری فیلم دارد یا خیر.

احتمال ساخت سریال «ایندیانا جونز» در حالی مطرح شده که «هریسون فورد» اعلام کرده نقش‌آفرینی در این شخصیت را پس از پنجمین فیلم که قرار است در سال ۲۰۲۳ اکران شود، به پایان خواد رساند. علاوه بر این، منابعی اعلام کرده‌اند که دیزنی هم‌اکنون در حال بررسی تعدادی از گزینه‌ها برای حفظ این فرنچایز (سری فیلم) است که می‌تواند به معنای ساخت سریال، فیلم‌های جدید، رسانه‌های دیگر یا ترکیبی از آنها باشد.

این نخستین سریال «ایندیانا جنز» نخواهد بود و سریال «وقایع‌نگاری ایندیانا جونز جوان» به مدت دو فصل از ۱۹۹۲سال تا ۱۹۹۳ از شبکه ABC پخش شد و همچنین چهار برنامه ویژه تلویزیونی‌ بین سال‌های ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۶ از کانال «Family» به روی آنتن رفت. «هریسون فورد» در یک قسمت از این سریال ظاهر شد، اما این سریال عمدتاً روی سال‌های اولیه این شخصیت متمرکز بود و «شان پاتریک فلنری» و «کوری کریر» در زمان‌های مختلف زندگی او را بازی کردند. «جورج هال» نیز در نقش «ایندیانا جونز» سالخورده مقابل دوربین می‌رفت.

«ایندیانا جونز» یکی از نمادین‌ترین شخصیت‌های فرهنگ عامه در تمام دوران است. «هریسون فورد» تا به امروز در چهار فیلم پرفروش این سری فیلم شامل «مهاجمان صندوق گمشده» (۱۹۸۱)، «ایندیانا جونز و معبد مرگ» (۱۹۸۴)، «ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی» (۱۹۸۹) و «قلمرو جمجمه بلورین» (۲۰۰۸) بازی کرده است. «جورج لوکاس» و «فیلیپ کافمن» این شخصیت را خلق کردند و «استیون اسپیلبرگ» چهار فیلم اول این مجموعه را کارگردانی کرد. فیلم پنجم به کارگردانی جیمز منگولد سال آینده به سینما خواهد آمد. چهار فیلم «ایندیانا جونز» نزدیک به ۱.۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروخته‌اند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند