دوبلور

نصرالله مدقالچی در بیمارستان است

به گزارش ردکارپت فیلم: نصرالله مدقالچی ـ دوبلور پیشکسوت کشورمان ـ پس از عمل جراحی قلب باز حال جسمی اش را مساعد توصیف کرد.

این دوبلور شناخته شده در حالی که هنوز در بیمارستان بستری بود، در گفت و گویی کوتاه شرایط جسمی اش را پس از عمل جراحی مساعد توصیف کرد و گفت: به تازگی از ناحیه دریچه آئورت قلب تحت عمل جراحی قرار گرفتم و اکنون خداراشکر حالم خوب است و فقط باید استراحت کنم.

مدقالچی ضمن تشکر از افرادی که جویای حالش هستند، اظهار کرد: حدود ۱۵ روز است که در بیمارستان بستری هستم و به تازگی عمل قلب باز داشتم. با دستور پزشک معالجم به امید خدا چهارشنبه ـ ۱۸ آبان ماه ـ از بیمارستان مرخص می شوم ولی باید مدتی استراحت مطلق داشته باشم تا ان شاءالله حالم کاملا بهبود پیدا کند.

نصرالله مدقالچی متولد ۷ مهر ۱۳۲۳ تبریز از قدیمی ترین گویندگان کشورمان در حوزه دوبله است. از جمله آثار شاخص او می توان به گویندگی به جای مایکل آنکارا در نقش ابوسفیان در فیلم سینمایی «محمد رسول الله» و دکلمه به یادماندنی آن شرلی اشاره کرد.

عیسی مسیح، بینوایان، روزی روزگاری در غرب، فرار بزرگ، نابخشوده، نقاب زورو، افسانه های خزان، نوح، پدرخوانده، هیچکاک، گربه های اشرافی، آواتار و … از دیگر آثار مطرح نصرالله مدقالچی در عرصه گویندگی است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند