پدرخوانده

یک فیلم دیگر به سرنوشت پدرخوانده دچار می‌شود؟

به گزارش ردکارپت فیلم: ایرنا نوشت: نزدیک به۱۷ سال از اکران «کنستانتین» به کارگردانی فرانسیس لارنس می‌گذرد و اگر چه در ماه‌های اخیر خبرها از بازگشت کیانو چارلز ریوز برای ساخت دنباله‌ای بر این فیلم حکایت داشت اما ممکن است به سرنوشت «پدرخوانده» دچار شود.

پیتر استورماره بازیگر نقش شیطان در این اثر فراطبیعی بر این گمان است که ممکن است برای ساخت فصل دوم آن خیلی صبر کرده باشند. به باور او، کنستانتین ۲ ممکن است پایانی همچون پدرخوانده ۳ داشته باشد.

استورماره در گفت وگو با ScreenRant گفته فصل سوم پدرخوانده نمونه‌ای عالی است. من کسی را نمی‌شناسم که پدر خوانده ۳ را دوست داشته باشد. فکر می‌کنم اگر زمان زیادی به طول بیانجامد همه چیز خراب می‌شود.

او می‌گوید که این‌ ایده را چند سال پیش مطرح کرده است.

استورماره گفت کیانو ریوز می‌خواهد همان فرمول نخستین بازی را حفظ کند اما آیا استودیو با این مسأله موافقت می‌کند؟

فصل دوم کنستانتین به کارگردانی فرانسیس لارنس و کیانو ریوز ساخته می‌شود.

به گفته او، در فصل دوم کنستانتین جلوه‌های ویژه میلیون‌ها برابر بیشتر خواهد بود اما استورماره می‌گوید با کیانو صحبت کرده و او گفته می‌خواهد آن(فصل دوم) را همانند اولی نگه دارم، ساده و مبتنی بر شخصیت‌ها و نه بر اساس جلوه‌های ویژه.

بازیگر نقش شیطان در فصل نخست کنستانتین می‌گوید مشکل ساخت کنستانتین ۲ همین است. ممکن است خیلی دیر باشد. نمی‌دانم.

او گفته که دوست ندارد کنستانتین ۲ دنباله کوتاهی داشته باشد و سرنوشت آن را به پدرخوانده ۳ تشبیه کند.

پدرخوانده محصول ۱۹۷۲ به کارگردانی فرانسیس فورد کوپولا است که تنها دو دنباله داشت؛ یکی در سال ۱۹۷۴ و دنباله سوم که پایان این فیلم جنایی بود ۱۶ سال پس از فصل دوم آن اکران شد.

استورماره گفت به قول قدیمی‌های وایکینگ‌ها، اتو را تا داغ است باید چسباند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند