جشنواره

آغاز رقابت فیلم‌های مستند در تهران

به گزارش ردکارپت فیلم:  جشنواره سینما حقیقت امروز ۲۰ آذر ماه با نمایش مستند بلند «دنیای وحشی زاگرس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی فرشاد افشین‌پور در پردیس سینمایی ملت آغاز می‌شود.

آیین افتتاح شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» یکشنبه بیستم آذرماه در اولین روز این رویداد سینمایی ساعت ۱۶ تا ۱۸ با حضور محمد حمیدی مقدم دبیر این جشنواره و جمعی از فیلمسازان در سالن ۹ پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.
و پس از آن مستند بلند «دنیای وحشی زاگرس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی فرشاد افشین‌پور به عنوان فیلم افتتاحیه این دوره از جشنواره نمایش داده می‌شود.
همچنین جدول نمایش مستندهای شانزدهمین دوره جشنواره «سینماحقیقت» در بخش‌های مختلف اعلام شد.

بر اساس این جدول، فیلم‌های شانزدهمین دوره «سینماحقیقت» در ۴ بخش بلند، کوتاه، نیمه بلند و شهید آوینی در پردیس سینمایی ملت اکران می‌شوند. همچنین تعدادی از آثار منتخب برای مخاطبان در «موزه سینمای ایران»، نمایش خواهند داشت. علاوه‌بر این، نمایش‌های برخط (آنلاین) از طریق سامانه هاشور در این دوره نیز ادامه خواهد داشت.

همچنین همزمان با آغاز جشنواره، امکان تماشای مستندهای شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» در سامانه هاشور فراهم شده است.

آثار شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» در سامانه هاشور (خانه جشنواره) قرار می‌گیرند و افرادی که امسال متقاضی حضور در جشنواره هستند و ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند به صورت رایگان از تماشای آثار حاضر در جشنواره بهره‌مند شوند.
همچنین سایر علاقه‌مندان در داخل ایران نیز می‌توانند با خرید مجموعه آثار جشنواره به مبلغ ۲۵۰ هزار تومان و خرید بلیت آنلاین هر مستند آثار شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» را تماشا کنند.
مخاطبان برای تماشای آثار جشنواره به صورت آنلاین می‌توانند از آدرس panel.irandocfest.ir و ورود به خانه جشنواره فیلم‌ها را ببینید.
شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» با دبیری محمد حمیدی مقدم از ۲۰ تا ۲۵ آذرماه برگزار می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند