بازیگران

آل پاچینو با مایکل کیتون همراه شد

به گزارش ردکارپت فیلم:  مایکل کیتون تیمی از بازیگران سرشناس را برای فیلم بعدی خود برگزیده که آل پاچینو نیز یکی از آنهاست.

فیلم «ناکس می‌رود» فیلمی هیجان‌انگیز و نوار است که مایکل کیتون تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن را برعهده دارد و نقش اصلی فیلم را نیز خودش ایفا می‌کند.

بازیگران دیگر این فیلم شامل جیمز مارسدن از «وست ورلد»، مارسیا گی هاردن از «رودخانه عرفانی»، سوزی ناکامورا از «خیابان ۵» و البته آل پاچینو خواهند بود.

در معرفی فیلم گفته شده کیتون نقش جان ناکس یک قاتل قراردادی را بازی می‌کند که تشخیص داده شده به نوعی زوال عقل سریع مبتلا شده است. او عهد می‌کند روزهای آخر زندگی‌اش را صرف تلاش برای نجات جان پسرش (با بازی مارسدن) کند.

این اولین تجربه کارگردانی مایکل کیتون و فیلمی مستقل است که بدون دخالت استودیوهای بزرگ ساخته می‌شود.

کیتون نامزدی جوایز متعددی از جمله اسکار، امی و بفتا را در کارنامه دارد و جایزه گلدن گلوب و جایزه انجمن بازیگران فیلم را دریافت کرده‌است. او در سال ۲۰۱۴ برای بازی در فیلم کمدی سیاه «بردمن» به کارگردانی الخاندرو گونزالس اینیاریتو با تحسین منتقدان روبرو شد و جایزه گلدن گلوب و نامزدی اسکار و بفتا را به دست آورد. وی سال ۲۰۲۲ بازیگر «موربیوس» و «بت‌گرل» بود و سال ۲۰۲۳ با «فلش» دیده می‌شود.

آل پاچینو سال ۲۰۲۱ بازیگر «خانه گوچی» و «خائن آمریکایی: محاکمه اکسیس سالی» بود و در تلویزیون نیز با سریال «شکارچیان» دیده شد. وی تابستان امسال تهیه‌کنندگی فیلم «مودیلیانی» را برعهده گرفت که جانی دپ کارگردان آن خواهد بود.

گرگوری پویریه فیلمنامه این فیلم را نوشته است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند